Hier had ik laatst met vakantieuren inleveren een leuke bon van bol normaal gaat het altijd op aan andere, gun andere altijd meer dan mijzelf. Mn foon liep afentoe vast en had ik al een hele poos. Dus uiteindelijk heb ik die bon bijgelegd voor een nieuwe foon. Haha was niet eens gekregen maar van mn eigen uren maar blijf het lastig vinden om voor mijzelf dan wat te halen. Bij bol.com kan je ook cadeaubonnen halen. En anders wacht je toch nog even totdat je wel iets weet.
Ik zou LEGO bloemen voor mezelf kopen, of iets voor de tuin. Een nieuwe snoeischaar en Led lampjes bijvoorbeeld. Of leuke Teva sandalen alvast voor de zomer.
O van alles, er zit een receptenboekje bij Maar ik heb laatst citroenijs en vanille ijs gemaakt en allebei vonden we het zo lekker dat het zo op was. https://alleitaliaanse.nl/ijs-maken/citroen-sorbetijs https://www.solo.be/nl/recipes/vanille-ijs-met-ijsroommachine-237533 Bij die laatste kan je de vanille ook vervangen voor een kaneelstokje+wat poeder, koffiebonen+ een zakje oploskoffie of andere dingen. Ik heb er iets minder suiker ingedaan trouwens, ongeveer 120 gram. Sorry voor het offtopic gaan ts
Nou ik ben blij dat @Adje en jij reageren, hmmm nog meer zin in de zomer Weer ontopic Bestel ts bestel je wel andere dingen via bol?
Ja, ik bestel regelmatig, maar meestal voor de kinderen. Ik ben ook selectlid omdat ik echt vaak daar bestel, maar eigenlijk nooit voor mezelf
Ik zou dan idd de bon aan gewone dingen opmaken en dat geld gebruiken voor een cursus. Ik wilde toevallig de cursus chocolade gaan volgen bij de rooij pannen maar ga nu eerst friandiase cursus volgen want iemand die ik ken ging die volgen dus dat vond ik gezellig en wilde ze toch beide gaan doen.
Ik heb een lijst met praktische shizzle die ik dan wil. Wij hadden nu 75 euro aan bonnen en heb er een nieuwe dolce van gehaald. Maar ik heb wel meer dingen inductie kookpannen, staafmixer dat soort dingen. Ik koop meestal van mijn bonnen zulke dingen. En als ik zin heb om voor mezelf een boek te kopen doe ik dat gewoon anytime (anders had ik namelijk gezegd boek want dat koop ik meestal)
Ooit een cadeaubon van een iets groter bedrag van mijn werkgever gekregen. Heb daar schoenen van gekocht. Stonden al even op mijn lijstje maar te duur! Nu, 6 jaar later, nog steeds plezier van.
Dan kun je dat toch " ruilen" dan zet je jou cadeaukaart in en dan gebruik je dat geld voor jezelf, bijvoorbeeld voor die workshop wat je leuk lijkt. Doen wij ook vaker, als ik ergens anders wat zie zet ik de cadeaukaart in voor kattenbakken. Voor ons maakt dat niks uit. Maar we bestellen het meeste wel via bol omdat ze zoveel hebben. We zijn ook select lid, zo handig.
Boeken en anders boeken haha. Ik lees erg graag en heb momenteel nog 49 ebooks op mijn verlanglijstje staan. Alleen zou dat bijna €600,- kosten om ze te kopen Ik kijk daarom regelmatig en soms is er weer een van mijn lijstje voor €4,- te koop.
Wij hebben van de coolblue cadeaubonnen een mivue dashcam gekocht. Tegenwoordig handig en korting op de autoverzekering