Bol.com, grrr

Discussion in 'De lounge' started by Romy1979, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

Dec 16, 2012
    877
    0
    0
    Balen dat het jullie zo tegen zit bij bol.com.
    Ik bestel al jaren al me spullen daar (net ff gekeken en sinds 2007 totaal 37 bestellingen)
    En heb echt nog nooit problemen of wat dan ook gehad met/bij hun.

Ja 1x had een boek besteld voor 14,95 maar bij levering zat er een sticker op het boek dat die 10 euro was, ik had dus 5 te veel betaald.
    gelijk gebeld en kreeg 2 dagen later een brief in de brievenbus met een cadeau bon van 5 euro ter compensatie

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Er gaat gelukkig ook heel veel wel goed hoor :D

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

Apr 18, 2011
    3,643
    0
    0
    Gelderland
    Dit dus. Geloof dat ik er al veeeel meer besteld heb haha.
    Verdien vaak Bol.com bonnen met onderzoeken maar er is echt na al die jaren nooit iets met is gegaan privé.

Wel heel vervelend voor TS, helemaal als het om zo'n bedrag gaat en het dan onduidelijk is hoe je een nieuwe krijgt e.d.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Het probleem is vaak dat bol.com het ook weer via iemand anders besteld... Dus ze zeggen dat je het bij bol.com koopt, maar ondertussen wordt het door een ander bedrijf geleverd.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb in al die jaren en vele bestellingen maar 1 keer een akkefietje gehad met bol.com. Een boek wat ik besteld had was niet op voorraad en zou 2-3 dagen later komen. Nou eh, prima - ik heb het toch pas over 3 weken nodig. 3 dagen later een e-mail: uw zending is vertraagd, het duurt nogmaals 7 dagen. Na die 7 dagen een e-mail: uw product is niet op voorraad en kan niet worden verzonden; het is onduidelijk of hij nog binnen komt.

Nou ja, bestelling geannuleerd en ik heb het boek elders gekocht. Ik had het binnen anderhalve dag in huis. Verder betaal ik bij bol.com altijd achteraf met ideal. Gewoon omdat ik te slecht van vertrouwen ben :) Maar dat doe ik met bijna alle webwinkels. Ik wil eerst het product in mijn handen hebben en er content mee zijn en dan pas maak ik het geld over.

Share This Page