Naaaa gesloten lees ik! Net een nachtdienst en vroege dienst dus dacht ik ga ervoor zitten is het gesloten Is er gerelt dan?
maar dat er steeds weer naar gevraagd word waarom het is gesloten is misschien wel even een hint naar het beheer voor uitleg en vind het vreemd dat dit niet word gedaan
Nee hij is inderdaad besloten, wilde niet allemaal random mensen en het bij ZP en eventueel vrienden houden. Maar ik accepteer iedereen hoor, die gulle Micchan toch
werden er veel berichten geplaatst in korte tijd dan kaN HET misschien gezien worden als slow chat en dat mag niet....
Ik begrijp het ook niet zo goed? Het ging toch prima in het topic? Beetje jammer, zo zonder reden een topic dicht gooien. Voelt als censuur.
Waarom mag een topic zoals de grappige marktplaats advertenties wel ( waarin constant mensen 'in de zeik' worden gezet ) maar dat bol.com topic niet?? Bijzonder hoor, of moet ik ook maar elke keer het topic van marktplaats gaan melden?
Oef gelukkig! Was ook al bang met moeite mijn avonddienst door te moeten komen. Ik snap overigens ook niet waarom het topic dicht is, stonden niet echt schokkende dingen in!
Niet schokkend? Ik vond het eerlijk gezegd best wel schokkend om te lezen hoe kansloos sommige mensen zijn en hoeveel tijd en energie ze stoppen in een huisje wat ze never nooit krijgen
We kregen veel klachten en hebben daarom het topic gesloten. Over het Marktplaats topic krijgen we geen klachten maar ook daar zullen we een keer induiken. Dank jullie voor het doorgeven! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl