Hoi Meiden, ik heb 2 dagen geleden gewogen en op het zelfde tijdstip ik woog toen 95,6 kilo..Vandaag woog ik dus 2 dagen later 96,1.. Kan dit zo snel? ik ben donderdag pas 5 weken zwanger, ik eet gewoon normaal, niks geks.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Liefs mel1989
Ik heb eigenlijk geen idee. Lijkt me wel sterk moet ik zeggen. Of je moet opeens meer eten/minder bewegen? Bij mij zag je in real life en op de weegschaal bijna niks tot zeker 5,5 maanden. Nu ben ik 9 kilo aangekomen, mja zit dan ook al bijna aan het einde. Er zit natuurlijk veel verschil tussen er zijn vrouwen die maar 5 kilo aankomen en vrouwen die ruim 25 kilo aankomen.
Ik vind het ook erg vreemd.. We zijn wel via hormoonbehandelingen zwanger geraakt, dus het kunnen er ook 2 en zelf 3 zijn! Dan maar hopen dat het daar mee te maken heeft.. Bedankt voor je reactie in ieder geval groetjes mel1989
Voor ik't wist, was ik 2.5 kilo afgevallen, heb er nu nog niet opgestaan.. Maar't zal wel'n beetje schommelen, vind een halve kilo niet veel..wellicht is't morgenochtend weer minder..? Ben je inmiddels zeker dat je hcg stijgt? Gefeliciteerd!