kheb er nog geen last van gehad mr ben nu 21 weken en erg kwetsbaar en emotioneel..vooral wat mn vriend betreft hij hoeft mr iets te zeggen wat ik niet leuk vind en ik kan eigenlijk al in huilen uitbarsten terwijl t mss helemaal niet zo ernstig is of gemeend..trek t zo nr me toe...nog iemand die hier last van heb naarmate verdere zwangerschap? zal t door vermoeidheid komen ? of rugpijn ...of hormonen ..? of alles bij elkaar...ben ten einde raad tis erg iriitant ook voormezelf dat ik niks ken hebben
Jah ik heb het ook. daardoor heb ik ook heel veel ruzie met me vriend. Het dreigt ook steeds uit te gaan omdat hij niet echt weet hoe die nu met me om moet gaan. heel vervelend allemaal maar het hoort erbij.
Beste Channa, het is toch ook niet niks om zwanger te zijn. Ik bedoel, al wil je het nog zo graag het is ook gewoon een enorme verandering. Niet alleen nu maar ook de verandering straks, als het kindje er is. En dan nog eens de hormoontjes.... Het is heel normaal emotioneel nu wat kwetsbaarder te zijn. Praat er anders eens over met een fijne vriendin, je moeder, zus ofzo. Huil eens een keer lekker uit. Bij mij helpt dat enorm en dan kan ik er weer wat beter tegenaan. Veel sterkte! Oja nog een voorbeeldje: Opa zei toen ik zwanger was van de eerste steeds: hoe het was met "die lelijke aap" Bedoeld als grapje natuurlijk. Ik ergerde me steeds kapot tot ik woedend, huilend en buiten zinnen hem de huid vol schold. Nu noemt mijn zoontje hem: opa lelijke aap! ha ha ha!
hahahaha ...das een goeie over die lelijke aap precies het zijn van die stomme dingen achterlijk he naja dankjullie wel ..kus kus
jajajaja. Ik herken het. Vandaag op mijn werk ruzie tussen twee collega's. En wie moest er om huilen. Ik.. Gelukkig konden ze er wel om lachen en is het allemaal goed gekomen. Maar zeg maar wat zieligs of doe wat doms en ja hoor, die tranen komen weer. Groetjes Lotte
ik had het laast ook een liefe colege veraste me op het werk met wat kleetjes voor de kleine ik kon het gewoon niet meer droog houden en de ander colegas er om heen gelijk van ja dat zijn de hormonen maar idd soms ff lekker uit huilen dan ben je het kwijt en dan kan je lekker door gaan spawater
ohh zo herkenbaar! Heb er nu niet zoveel last meer van,maar weet nog dat ik met 20 weken een gesprek had met mijn zoontjes juf en toen ze vertelde hoe goed hij het wel niet deed begon ik ook te huilen!
Als je echt wil janken, moet je eens teksten voor een geboortekaartje gaan bedenken! Ik ben normaal gesproken voor mijn werk hele dagen met teksten bezig, maar heb het dagen lang niet droog kunnen houden, veel te emotioneel!
Tja die huilbuien. Ik heb ze bijna dagelijks, is het niet om een tv programma of iets wat ik lees dan is het wel om wat mijn man op dat moment wel of niet zegt. Erg apart wat de hormoontjes met je kunnen doen.
Ik heb het ook erg... Ben normaal helemaal niet zo emotioneel maar nu... Gisteren als een viswijf tegen mijn vriend tekeer gegaan en daarna hysterisch zitten huilen, gelukkig lucht het bij mij wel op, 't is alleen dat ik mijzelf absoluut niet meer herken! En achteraf natuurlijk spijt...