Hoi, Ik ben op zoek naar een bolderkar! Heeft iemand tips waar je kwalitatieve bolderkars krijgt die geschikt zijn voor twee kindjes? Het liefste nieuw! Tips zijn welkom !
Ik lees even mee. Ben ook op marktplaats aan het kijken geweest maar daar vragen ze ook nog veel. Wil zelf geen hele dure wij moeten ons afval namelijk naar een bepaald punt brengen en dat is zo'n 500 meter lopen en ik ga niet met 2 zakken over straat lopen. Containers hebben we niet meer.
Helaas woon je wat te ver weg... in Duitsland zijn de bolderkarren over het algemeen goedkoper dan in NL. Scheelt zo maar 20 euro of zelfs meer.
Wij hadden er een van dacht ik karwei. Maar omdat de trekstang vrij kort was vond ik het geen prettig ding. We zijn niet eens erg groot. Dus die zou ik niet kiezen....
Echt? Mijn nichtje woont bij de Limburgse grens. Heb je tips voor winkels? Dan zou ik haar kunnen vragen. Volgens mij is haar dichtsbijzijnde stad Aken?
Heb je het echt met spoed nodig? Of kan je nog een aantal weken wachten? In het voorjaar komen de meeste winkels met aanbiedingen. Famila bijv heeft wel vaak goede aanbiedingen,
Ik kan nog wel even wachten ! Het weer werkt toch niet echt mee hihi. Ok ik zal mijn nichtje even informeren!