Ik ben 10 maanden geleden voor de tweede keer bevallen met een keizersnee. Vanaf het begin veel last van het litteken gehouden, maar door vele complicaties in de zwangerschap werd het daaraan gekoppeld, dacht ik zelf ook. Mijn menstruatie kwam op gang toen ik de bv af ging bouwen na 6,5 maand. In iedere geval na 2 keer menstrueren stopte het vloeien niet meer, vreselijke buikpijn, naar de huisarts dat hoorde erbij, maar toen ik 3 weken later ook enorme stolsels ging verliezen weer terug geen zorgen was normaal. Ik heb zelf het ziekenhuis gebeld en mocht terug naar de gyn. de huisarts vond mijn volgorde niet leuk maar kreeg de verwijzing. In het ziekenhuis de hele riedel natuurlijk uitstrijkje alles erop en eraan, baarmoeder zat tot de nok toe vol met heel dik baarmoederslijmvlies en was 3 keer zo groot als die hoort te zijn, ik kreeg een primolut kuurtje mee van 2 weken en ik had de mazzel vervolgens 2 weken lang compleet leeg te lopen, maar goed terug naar de gyn, uitslagen waren goed gelukkig toch wel wat zorgen om gemaakt, toen de inwendige echo, baarmoeder was bijna normale grootte, maar een enorme niche, net niet aan de blaas vast. Nu heb ik een orgametril kuur mee, moet dit 4 weken lang continue slikken en dan weer terug kijken wat het doet. ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik hiermee aan moet, heb er vrij veel pijn aan, vloei nu gelukkig niet meer, maar ik heb mij laten sterriliseren om geen hormonen meer te slikken en nu zit ik er weer aan.
Poeh, wat heftig! Mag ik vragen wat voor pijn je heb aan het litteken? Het is bij mij nu 7,5 mnd. geleden en blijft ook gevoelig, trekkerig. Ik ben nog niet ongesteld geworden dus wat betreft blijven vloeien weet ik dan niet. Hoop voor je dat deze kuur gaat helpen! Heeft het gevolgen verder?
De hele dag een trekkerig stekend gevoel ook vaak ineens flinke steek. Maar zoals om een uur of 14 in de middag wil ik zo graag mijn spijkerbroek uit dan kan ik geen enkele druk meer verdragen. Bloedverlies was veel oud bloed en stolsels. Soms hele grote. De gevolgen geen idee. T is mij allemaal nog niet duidelijk. Volgende keer wil ik graag een plan van aanpak horen heel eerlijk lange tijd hormonen slakken staat mij ook niet zo aan. Niet alleen ik maar ook mijn schildklier houden er niet zo van.
Ik heb na de de ks een kleine niche overgehouden maar heb er geen pijn van, ook nu in mn zwangerschap niet.