vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mokkeltj, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    hoi hoi iedereen,

ik heb een vraag!
    ik las net op een andere site dat je binnen 48uur geklus moet hebben als je eitje er is zeg maar:)
    zo niet dat ie dan weer afbreek en dat je daarna niet meer zwanger kan worden is dit zo ik dag nadat het eitje er is dat je dan nog gewoon kans maakte om zwanger teraken tot een aantal dagen voor je ongi?

ennnnn mijn banner zeg dat ik pas morgen ongeveer het eitje heb en op die site zeg dat je de dagen door midden moet doen nou het duurde de vorige keer 37dagen dat ik ongi werd dus is ongeveer 18 dagen dus dat betekent dat mijn eitje van deze maand al weer vergaan is :S want de 18de dag was vrijdag..
    wat kan je nou het beste aan houden?

alvast bedankt ;)

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

klussen na je ei heeft geen zin meer, want je ei gaat inderdaad heel snel dood. de dag voor je ei ben je het meest vruchtbaar!

en over je 2e vraag: je ei komt ongeveer 14 dagen voor je ongi wordt, niet op de helft van je cyclus ;)

3. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    okeej klopt het wel dan als je veel slijm verlies dat je dan zeer vruchtbaar ben hahah kweet het nou ook niet meer hoor hahah ik verlies namelijk nou heel veel slijm en heb ook kleine steekjes het is bijna net zoals ik ongi moet gaan worden!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    je ei leeft ong 24 uur daardoor is de dag ervoor het meest vruchtbaars.
    de dag erna heeft dus niet heel erg veel zin, behalve dat het leuk is hihi.

ook is ie idd altijd 12 a 14 dagen voor je ongi. dus niet in het midden.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

vanaf 6 dagen voor je ei kan je vruchtbaar slijm krijgen. anders lees eens "we vrijen al jaren verkeerd" wat bovenaan dit zwanger worden forum staat. daarin worden volgens mij al jouw vragen beantwoord!

6. mmooii

mmooii Actief lid

23 aug 2008
    269
    0
    0
    Denk dat je jezelf nog een klein beetje moet inlezen hoe het gaat in een lichaam tijdens de eisprong als ik eerlijk ben! Want het is wel zo leuk denk ik te weten hoe het werkt en waar je aantoe ben als je straks evt. zwanger bent! Lijkt mijn dan!
    (Bedoel het niet verkeerd hoor! ;) )

7. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    bedankt voor de tip er word idd ineens veel dingen duidelijker aleen nou lees ik echt in heel veel topics... ik heb me eisprong gevoelt en dat heb ik volgens mij niet hahaha daarom is het zo vervelend

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik las zelfs dat je ei maar tot 12 uur leeft.... :(
    Maja eigenlijk staat op elke site wat anders...ook wat betreft het zaad.

9. mokkeltj

mokkeltj Lid

1 okt 2008
    93
    0
    0
    verzorgende
    Gelderland Some Where
    het in lezen is geen probleem ik denk dat het teveel inlezen het probleem is je leest zoveel verschillende dingen:S en dan ga ik nog al snel twijfelen...

Deel Deze Pagina