Misschien hele domme vraag maar stel hem toch! Is het normaal dat een dreumes van 22 maand nog een hele bolle buik heeft? als ze naakt is dan zie je dat het onder ook echt in een soort punt naar voren staat, door die bolle buik krijg ik vaak ook veel broeken niet dicht
Mijn meisje is lang en slank maar heeft in verhouding ook een hele bolle buik. Met een uitpuilend naveltje.
Daar heb ik toevallig van de week een stukje over gelezen, ik weet alleen niet meer waar. Maar het heeft idd met de natuurlijke houding van een dreumes/peuter/kleuter te maken. Ik dacht al dat Jelle mama aan het nadoen was met zijn bolle buikje en zijn uitpuilende naveltje...
ok gelukkig maar! ja ze is verder ook best stevig maar aan foto's van toen ze jonger was kun je wel zien dat ze langer en slanker wordt..
Hier ook nog 1 met zo'n bol buikje! Elke keer als hij in het zwembad loopt hij extra nog erger met de buik naar voren... Heb dat toen eens gevraagd aan het CB, maar komt idd wel goed. Meestal voordat ze naar school (kleuterschool) gaan is zoiets vaak weer in balans zeg maar...