Daar ben ik weer, suprise. Gister maakt ik een topic aan dat ik een zeurend, licht gevoel in mijn buik heb. Vandaag viel het me ineens op dat mijn buik ineens lager ''hing''. Ik heb een foto gemaakt en inderdaad, het is een stuk lager met een foto van vorige week. Is dit normaal? Ik voel het kindje goed bewegen en schoppen. Ik zit trouwens op 30+2 op het moment. Ik zit in lichte spanning, dus ik hoop dat iemand me een geruststellend antwoord geeft.
Ik heb dat ook! Volgens mijn vk was de kleine al ingedaald.. voel jij de kleine ook nog gewoon door je hele buik? Die van mij ligt zo ver ik weet altijd met der hoofdje naar beneden
Ons meisje lag tot voorheen in de stuit, maar ik voel nog steeds door mijn hele buik bewegingen. Al zijn het de laatste week(en) wel andere ''vaste'' plaatsen zeg maar.
Klinkt bekend. Had het ook opeens (na flink wat pijnscheuten en krampen) dat mijn buik opeens véél lager zat. Kleine is nog niet ingedaald volgens de vk maar hij lag wel mooi met z'n hoofd omlaag. Heb sindsdien ook helemaal geen last meer gehad van maagzuur.....