Beste vk, Ik heb 2 vraagjes; Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen en vloei nog een beetje, de ene dag wat meer en de andere wat minder. Als ik meer doe verlies ik ook meer. Nu is dat normaal wat ik begreep. Nu heb ik een totaalruptuur en volgens mij geneest alles utwendig naar behoren,maar nu stinkt het bloed/vocht wat ik vloei wel erg. Nu vond ik dat vanaf het begin al zo maar de kraam vz zei dat dat normaal was en dat dat ook door het wondvocht komt. Zou die nare lucht dan nu ook al niet weg moeten zijn? Verder geef ik fv al vanaf het begin, heb dag 4/5 wat stuwing gehad en ben daarna druppelend melk gaan verliezen. Echt druppeltjes per dag meer niet.. Alleen nu 4 weken later verlies ik nog steeds "melkvocht" en ook alleen uit mn re borst..Overdag bijna niets maar s'nachts weer wel. Is dit normaal? Bedankt alvast!
Hallo, Het bloedverlies wat je nu hebt is normaal, zolang je bloedverlies hebt na je bevalling is het wondvocht en dat ruikt niet lekker. Ook de lekkende borsten is normaal, je zit nog vol met hormonen en ook BV hormonen, waardoor je lekkende borsten hebt. Groetjes Ineke