De titel zegt het al... Vanmorgen ineens ongesteld. 6 weken geleden bevallen en geef volledig bv (tussen de 8 en 12 voedingen per dag met soms een uitschieter) Is dat normaal? Had het bij mijn zoon niet en nu dochter drinkt goed en groeit enorm goed. Moet ik (behalve dat ik uiteraard gewoon vruchtbaar ben) nu ergens op letten?
Ik heb het alle 3 de keren zo snel weer gehad waarvan 2 keer borstvoeding gegeven. Lijkt dus meer gewoon bij mijn lichaam te horen dan dat t gerelateerd is aan de borstvoeding. Ik vond t wel jammer altijd, leek me wel handig zolang niet ongesteld.
Ik was na alle 3 de kinderen na precies 4 weken weer ongesteld. He-le-maal top.. Had me altijd zo verheugd de gehele borstvoedings periode niet ongesteld te worden.. Maar helaas...
Ik had precies hetzelfde.. ik keek ook uit naar een paar maanden zonder ongesteldheid, maar helaas, mijn lichaam vond een zwangerschap lang genoeg zonder..
Hier helaas ook bij beiden kinderen al na 6/7 weken ongesteld ondanks de fulltime borstvoeding! Ik denk dat sommige gewoon ‘pech’ hebben hierin.
Vriendin van mij ook. Zelf bleef het bij mij lang weg en ik bleef ook mijn kilo’s vasthouden. Pas toen ik na 9 a 10 maanden ging menstrueren vlogen de kilo’s eraf, Je begrijpt dat ik die cyclus dan maar liever eerder had teruggekregen. Het lichaam is soms een vreemd ding.
Haha dat is bij mij dus nu ook zo. Heel gek. Ben ongesteld geweest en ineens vliegen de kilo's weg. In 1 week zeker 5.5 kilo.
Had ik ook beide keren, en gelijk weer regelmatig. Heb toen nog naar ouders van nu gemaild,omdat daarin stond dat je met volledige bv voorlopig nog niet vruchtbaar zou zijn. Wtf??? Het was 2011, kon niet geloven dat ze dat konden schrijven