OOh meid ik wil wel op jou topic reageren, het is niet zo dat ik Hindoestaans ben ofz ik ben alleen gek op bollywood films het zijn echt tranen trekkers en zo meeslepend.... laatste tijd weinig movies gezien wel jammer, maar welke films zou je me aanraden? vertel. Gr Han
yess een reactie ik ben zelf ontzettend gek op kabhi khushi kabhie ghum, in het kort Meeslepende film die niemand onberoerd laat, met drie generaties topsterren. Met die sterrencast en een recordbudget is dit familiedrama dé film van het jaar 2001 geworden, en één van de populairste 'Bollywood'-film van de laatste paar jaar. Werkelijk alles is uit de kast gehaald om defilm er spectaculair uit te laten zien. Zo is de hele crew overgevlogen naar Groot-Brittannië en Egypte om de allermooiste opnames te maken. Ondanks de persiflages die er in India rondom deze film gemaakt zijn, raakt hij bij velen een gevoelige snaar. Niet vanwege de vele tranen die erin vloeien, maar omdat het onderwerp een emotionele lading heeft: de relatie vader - zoon. YouTube - Kabhi Khushi Kabhi Gham part 1 [English Sub] ik vind dit echt een mooi begin van de film echt het kijken waard! en Jodhaa Akbar vind ik ook een super mooie film! met Aishwarya Rai, Hrithik Roshan en Kulbhushan Kharbanda 16e eeuws liefdesverhaal over het huwelijk tussen een keizer en prinses uit twee verschillende volken die op die manier een eenheid tussen de volken wisten te bewerkstelligen. De succesvolle keizer Akbar had een gigantisch rijk in het Oosten van Azië veroverd. Akbar was er op uit om tevens de vriendschap van het invloedrijke Hindu-volk de Rajputs te krijgen en daarvoor trouwde hij met de vurige Rajput-prinses Jodhaa. Hij had echter niet verwacht dat er daadwerkelijk een zo grote liefde voor haar zou ontstaan dat zij voor hem belangrijker werd dan zijn rijk. ben benieuwd of je ze kent!
Hoi sandhy mijn favo acteurs spelen in deze films Shahrukh Khan, Hrithik Roshan en natuurlijk niet te vergeten kajol. ik heb trouwens Kabhi Khushi Kabhi Gham 3/4 jaar geleden gezien. echt super mooie film, het is altijd wel leuk om weer terug te zien, dus ik ga zo kijken op youtube echt handig hoorthnx. en die andere film waar je over had... heb de dvd ooit geleend van een vriendin maar nooit gekeken heb je andere aanraders, films die net uit zijn ofzo? Gr Han
hey hoi ik heb Kabhi Khushi Kabhi Gham weer gezien, ik moet altijd na het zien een traantje weg pinken hahah erg he. ik zal nog die film keertje huren billu the barber, en let me know zodra je meer weet. Gr Han