Mijn dochter is nu op zomerkamp met de scouting (welpen). Ze is 6 dagen weg en we kunnen haar gelukkig snel weer ophalen. Op foto's en filmpjes is te zien dat ze het super naar haar zin heeft en dat ze allemaal leuke dingen doen. Nu wil ik graag iets kopen voor de leiding als dank voor de goede zorgen, maar ik heb geen idee wat. Het mag iets voor de leid(st)ers zelf zijn, maar misschien ook iets wat ze bij de scouting voor de groep zouden kunnen gebruiken. Heeft iemand een idee?
Een blikje of flesje fanta, met een briefje jullie zijn fanta-stisch en dan misschien iets van een tijdschrift en ontspannende douchegel!
Ik zou naar de action/kruidvat gaan (kruidvat heeft 50% korting op knutselspul) en daar een knutselpakket samenstellen. Lading foamstickers, ijsstokjes (kunnen ze ook armbandjes van maken), karton, stiften (zijn toch bijna altijd op of droog), vlechtstroken. Of iets van buitenspeelgoed, bal, water ballonnen, waterspuit, van de vang dingen met klitteband. Lang leven de action.
Ik zou gewoon iets lekkers geven. De bakker hier maakt speciale koekjes e.a. leuk verpakte relatiegeschenkjes, daar loopt het storm nu, voor de vakantie
Stomme vraag misschien, maar is dat gebruikelijk dan? Mijn zoontje zit sinds een half jaar bij scouting, gaat dit weekend 3 dagen op Bever-kamp. Geef je dan na afloop iets dus? Ik vind het overigens ook wel bijzonder dat die jongens en meiden met dat kleine grut op kamp gaan, vrijwillig nog wel !
Wat attent! In mijn scoutingdays werd dat echt niet gedaan. Maargoed.. dat is alweer zo'n 20 tot 25 jaar geleden..
In mijn tijd destijds kregen we inderdaad ook nooit iets. Als leiding betaalde je wel minder voor het kamp dan de kinderen. Is inderdaad vrijwillig, maar was wel altijd gezellig. Maar ook bij mij is het al even geleden
Nodig is t niet is mijn ervaring maar leuk natuurlijk wel. Maar hount dan klein, een reep chocolade, een douchegel ( om weer fris te worden) zoiets. Mocht je iets voor de groep willen halen is een spelletje of iets altijd welkom denk ik.