Ik was heel nuchter wij vliegen volgende week naar Antalya maar eerlijk ik heb er geen zin meer in. Pff...
Ik was heel nuchter : Istanboel en Ankara liggen zo ver van Antalya af. Daarbij kan het overal gebeuren zie nu maar weer Frankrijk. En misschien nog wel meer in Frankrijk of Spanje aangezien Nederland daar spontaan allemaal heen gaan. Maar nu , wij hebben 4 weken geleden geboekt, wilden eerst kijken hoe het met onze jongste zou zijn etc. Besloten op vakantie te gaan. Gebeurt eerst weer een aanslag. En nu weer dit. Bah! Ik vind het maar een naar idee allemaal.
Wat een chaos. Een staatsgreep terwijl landen om je heen om die reden nu in oorlog verkeren, wat een lef Hoop dat dit mislukt en keihard wordt aangepakt maar daar twijfel ik niet over Ik snapte al niet dat mensen naar Turkije gingen, maar nu zou ik er echt wegblijven
En dan blijf je weg.. kun je toch nergens meer heen.. 2x frankrijk, brussel of gewoon een of andere gek zoals bij ons in het dorp met een schietpartij in het winkelcentrum
Bij wikipedia staat o.a. dit: Als de coup ofwel niet volledig faalt, ofwel niet in het geheel succes boekt, zal de poging tot een staatsgreep waarschijnlijk leiden tot eenburgeroorlog. Zucht... Ik word er verdrietig van.