Slechte moeders? Deze vrouwen vergaten hun kind - RTL Nieuws Zonder te oordelen hoor, want niets menselijks is ons vreemd . Maar ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik mijn kind zou vergeten. Denkt iemand daar misschien anders over?
Ja ik las het ook net! Nee kan het mij ook niet goed voorstellen maar toch gebeurd het. Ik denk dat ik van een brug spring als mijn dochter door mij toedoen sterft in de auto zoals in het artikel staat.
Kwijtraken kan me zeker gebeuren.....maar vergeten? Nee, denk niet dat ik mijn kind ooit ergens zal vergeten. Maar zeg nooit nooit😁
Nee dat je je kind in de ikea in de ballenbak oid vergeet snap ik echt niet. Volgens mij ben je dan echt te veel met jezelf bezig.
Ik ben mijn zoon vergeten op school. Ik had een kinderfeestje met 21 kinderen. Maar kind nummer 21 stond niet op de lijst en dat was mijn eigen zoon 😜 De juf belde boos op dat hij nog op school was. En we waren met meerdere volwassenen
Dat prenatal verhaal vind ik wel heftig hoor, maar ook raar dat de klanten en medewerkers die dan rare blikken geven niet hebben ingegrepen. Maargoed.. Mijn vader en ik zijn mijn broertje een keer vergeten op de manege na mijn paardrijles. Mijn opa bracht mij altijd waarna tijdens de les mijn vader altijd kwam uit zijn werk. Mijn broertje was niet altijd mee, en ik was daar niet zo mee bezig. Hij was toen denk ik een jaar of vijf en met andere kinderen in het hooi aan het spelen. Na een vijf minuten rit naar huis stond mijn moeder in de deur opening "waar is D." 🙈 Oepsie! De mensen die nog op de manege waren hadden het gelukkig ook al door en hebben hem in de gaten gehouden. Mijn vader is hem snel weer gaan halen terwijl mijn moeder belde naar de manege hoe en wat, en dat mijn vader inmiddels onderweg was. Broertje heeft helemaal niks door gehad.
Ik ben mijn zoon ook eens vergeten. Maar dat kwam omdat ik dacht dat mijn man de kinderwagen al mee had genomen. Ik had de kinderwagen naast hem neergezet maar dat was niet goed gegaan in de overdracht... want toen ik hem opzocht bij de parkeerautomaat hadden we geen kinderwagen meer. Die stond nog in de dierenwinkel.
Zeg nooit nooit.. Ik ben best een chaoot en kan spontaan van het een in het ander gaan. Ik denk dat ik mijn kinderen nooit zal vergeten want zit er altijd bovenop maar kan het wel begrijpen dat dit gebeurd. Ik vind de 2 moeder van de Ikea en prenatal ook geen slechte moeders, kan gebeuren. Dat het kindje niet naar de crèche is gebracht en daardoor overleden... Poeh vreselijk. Ik zou niet meer met mijzelf kunnen leven.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen dat ik mijn kind zou vergeten, en nee dat zal mij ook nooit overkomen, echt niet. Ik ben sowieso altijd erg oplettend op mijn kind, waar we ook zijn.
Ik vind het echt dom. En die quote van moeder 1: "iedereen vergeet wel eens." Uhm, dat is toch idioot.
Ik zeg natuurlijk nooit nooit maar ik ben mijn kinderen nog nooit vergeten. We hebben er 3. Ik ben er weleens eentje kwijtgeraakt in de V&D en vond dat al erg genoeg. Ik erger me ook enorm aan die dames in het artikel dat ze er zo ontzettend lacherig over doen en helemaal dat verhaal van de Ikea dat zowel man en vrouw het beiden vergeten. Volgens mij heeft het kind dan weinig tot geen prioriteit.
Ik denk zolang je één kind hebt het lastig is je kind te vergeten, omdat je focus steeds op hetzelfde kind is. Mijn moeder is mij en mijn zusjes allemaal wel eens vergeten, met name de laatste. Mijn zusje lag zo eens in het schuurtje te slapen in de kinderwagen, of met haar bakje chips nog op schoot voor de tv in het kinderhoekje. Ik kan me herinneren dat ik op mijn moeder moest wachten, maar dat zij op de camping alweer een kopje koffie aan het drinken was en opeens herinnerde dat ik nog op haar zat te wachten ergens. Als je veel moet schakelen is de kans groter dat het een keertje fout gaat. Het lijkt me afschuwelijk als zo'n 'foutje' leidt tot het overlijden van je kindje!
Dit dacht ik inderdaad ook direct, haha. Ik ben wel een keer de kinderwagen vergeten, omdat m'n zoon aan m'n hand meeliep. Ik duwde met één hand de buggy en had hem aan m'n andere hand. De buggy parkeerde ik even om iets uit het schap van de supermarkt te pakken, om daarna naar de kassa te lopen. Met kind, maar zonder buggy Zo gefocust op het 'opletten op je kind' dat ik de rest vergat Toen 'miste' ik ineens iets en zijn we keihard terug gerend. M'n tas hing ook aan de buggy, met portemonnee, telefoon, digitale camera (was op vakantie), álles. Gelukkig stond hij er nog en hing m'n tas er nog aan, met alles erin Maar je kind vergeten.. Ik kan me er gewoon niks bij voorstellen. Ik heb juist heel vaak dat we onze dochter helemaal niet zijn vergeten of 'kwijt' zijn, maar dat ik toch schrik omdat ik haar mis, terwijl m'n man haar dan even op z'n andere arm heeft die ik vanuit mijn hoek dan net niet kan zien ofzo, haha. Ik check dus onbewust constant of ze er nog is en schrik me dan een seconde helemaal wezenloos als ik haar niet direct zie. Gelukkig kan Astrid 'er wel om lachen'. Dat snap ik al helemáál niet. Ik zou me vreselijk voelen en me echt kapot schamen als dit mij was overkomen. Ik snap ook echt niet dat je zoiets gaat vertellen op een nieuwspagina, alsof het iets hilarisch was, met foto en al erbij..
Eens. Ik kan me echt niet voorstellen hoe je je kind kan vergeten. Maar blijkbaar gebeurt het mensen toch.
Ik ben laatst vergeten oudste op te halen bij n clubje. Was zo in gedachten na mn werk dat ik automatisch naar huis reed en eten ging klaarmaken. Toen werd ik gebeld of ik oudste nog kwam ophalen..
ooit met mijn oudste zoon wezen zwemmen, toen ik buiten liep, op weg naar de auto met de tas over mijn schouder schrok ik me helemaal kapot: ik was hem helemaal vergeten, ik 2 seconden in complete paniek.....Tot ik zag dat ik hem gewoon aan mijn hand had
Mijn moeder is mij 2 keer vergeten. 1 keer op school en 1 keer was er niemand thuis toen ik thuis kwam. Je voelt je aardig verrot als je dat merkt. Tegelijkertijd snap ik van beide keren heel goed waarom het gebeurde. Ik heb er nu ook geen last meer van, al kan ik wel heel goed zorgen voor een erg schuldig voelende moeder ☺ Het is mij nog niet gebeurd, maar straks met 3 wordt het in het begin vast weer een uitdaging. Ik zeg dus nooit nooit. Ik vind trouwens het verhaal van de Ikea wel erg voorbijgaan aan de rol van de vader. Hij is het kind toch net zo hard vergeten!