Veroordeelde pedo Sytze van der V woont boven KDV!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SushiLover123, Jun 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
  2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Dat is wel een beetje een gevalletje kat op het spek binden. Ze weten het nu in elk geval dus denk dat men hem voorlopig wel in de gaten houdt.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja, en dan vinden sommige het gek dat er weinig vertrouwen meer in de overheid en soortgelijke instanties is.
    Als ze zulke dingen toch verzinnen, waar zit het verstand dan??

4. rebekka84

rebekka84 Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,930
    184
    63
    Ik zou mijn kind daar weghalen

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ja hoor, hoe stom kun je zijn als gemeente! Dit vraagt om acties....

6. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,777
    18,920
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Soms hoor je van die verhalen dat er veel meer pedo's zijn dan wij denken en dat die ook massaal actief zijn binnen politiek en justitie enzo. Over het algemeen heb ik daar grote twijfels bij, maar soms lees je van die berichten... ;) Die burgemeester heeft hier (althans, dat lees ik in diverse berichten) een vergunning voor afgegeven. En nu blijkbaar Van der V zelf naar de media stapte, gaat de burgemeester ineens roepen dat dit niet kan en met alternatieven komen. Klint als 'hachje redden'. Dat walgelijk stuk vreten, had gewoon niet in een huis moeten wonen waar hij langs een kdv / bso moet om thuis te komen.

Nu zal er niet direct gevaar zijn, als het goed is kan een vreemde sowieso niet binnenkomen. Maar ik hoop toch dat ze op die info-bijeenkomsten even een recente foto laten zien. Extra waakzaamheid kan geen kwaad.

7. Kim11

Kim11 VIP lid

Mar 23, 2011
    5,960
    178
    63
    Excuus, had alleen een ander bericht gelezen.

8. Evientje

Evientje Niet meer actief

Je kind ervan afhalen heb je alleen het kinderdagverblijf mee en niet hem... Maar zou als kinderdagverblijf toch wel kijken naar een andere locatie.

Dat hij niet zo maar binnen kan komen mogen we wel hopen, maar dan blijft dus nog steeds de kans groot, waar ook op Facebook etc voor gewaarschuwd wordt, dat hij foto's maakt en voor zijn grieven aanpast!
    Vind het een beetje raar dat die burgemeester nu gaat steigeren, terwijl hij dus of de vergunning voor het wonen niet af had moeten geven of die voor het kinderdagverblijf (als het kinderdagverblijf er eerder was die voor het wonen of andersom!)

9. Josie88

Josie88 Niet meer actief

:$

Dat is toch niet te geloven, hoe is dat mogelijk??

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Wat ongelooflijk dom weer!

11. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Geen woorden voor.
    Ik zou mijn kind meteen weghalen. Moest ik nog betalen voor de resterende maand, zou ik dat claimen bij die eikel van een burgemeester.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Ach ja, en die benno L hebben ze naast een basisschool gezet. Wie verzint het;)

13. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

Jan 16, 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Omg.. wat onwijs dom! Is trouwens de tegenover bij mijn opa en oma.. bah dichtbij..

14. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Het lijkt wel alsof ze het er om doen zeg.
    De mensen zie hier over gaan zijn óf heel erg dom, óf heel erg sadistisch.
    Dat die lui ergens moeten wonen snap ik ook wel. Hoewel ik ze liever ergens op een eilandje zie zitten met een heel hoog hek er omheen. Maar potverdorie naast een veilige omgeving voor kinderen. Weg veiligheid.

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Schrik me rot, dat is op 2 minuten lopen van mijn huis. Lekker is dat!! Even een foto zoeken van die engerd.

16. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    4,559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gestoord!!!

Laat de burgemeester maar verantwoording afleggen aan de minister en die aan de kamer, wat een .... Geen woorden voor!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Kan alleen maar in Nederland..........

Tsjonge tjonge....;)

18. Colour

Colour Bekend lid

Feb 5, 2013
    644
    173
    43
    Female
    NULL
    NULL

ja echt hé :x

19. Mimime

Mimime Niet meer actief

Blij dat mijn kindje daar niet heen gaat. Woon ook in Amerafoort en schrok ervan vanmiddag toen ik het las.
    Sneu voor het KDV maar ik zou mijn kind er niet meer heen brengen in ieder geval.

Onbegrijpelijk dit!

20. Mimime

Mimime Niet meer actief

Share This Page