Bon Bebe flesvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Chanoetje22, 26 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    heeft er iemand ervaring met dit merk? is vrij nieuw dus hier bij het consulatie bureau konden ze er weinig over zeggen. gebruik nu nutrilon standaart 1 maar die is vrij duur.. wat zijn jullie ervarngen met een ander merk?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Ja, ik gebruik het (de opvolgmelk dan en Comfort) en dat bevalt goed hoor. Ik gebruikte eerst Nutrilon, ben toen eens overgegaan naar Kruidvat eigen merk, maar daar kreeg ze erge krampen van. Toen weer terug naar Nutrilon en een paar weken terug overgestapt op Bonbebe en hier heeft ze helemaal geen last van gehad.
    Die Kruidvatvoeding is ook regelmatig uitverkocht, die Bonbebe is er tot nu toe wel steeds en ik vind het wel makkelijk dat je het gelijk in de supermarkt kan halen.

3. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ik gebruik de BonBebe standaard 1, bevalt prima en lekker goedkoop, €6,70 voor 800 gram (100 gram minder als de nutrilon) bij de Poiesz!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Net als alle merken voldoet het aan alle wettelijke standaarden, dus is het even goed als een duurder merk.

5. Maaike23

Maaike23 Lid

28 mrt 2008
    20
    0
    0
    Sorry maar alle babyvoeding die in Nederland verkocht word is goedgekeurd anders mag deze gewoon niet verkocht worden!

6. emmie

emmie Niet meer actief

sorry?

Deel Deze Pagina