heeft er iemand ervaring met dit merk? is vrij nieuw dus hier bij het consulatie bureau konden ze er weinig over zeggen. gebruik nu nutrilon standaart 1 maar die is vrij duur.. wat zijn jullie ervarngen met een ander merk?
Ja, ik gebruik het (de opvolgmelk dan en Comfort) en dat bevalt goed hoor. Ik gebruikte eerst Nutrilon, ben toen eens overgegaan naar Kruidvat eigen merk, maar daar kreeg ze erge krampen van. Toen weer terug naar Nutrilon en een paar weken terug overgestapt op Bonbebe en hier heeft ze helemaal geen last van gehad. Die Kruidvatvoeding is ook regelmatig uitverkocht, die Bonbebe is er tot nu toe wel steeds en ik vind het wel makkelijk dat je het gelijk in de supermarkt kan halen.
Ik gebruik de BonBebe standaard 1, bevalt prima en lekker goedkoop, 6,70 voor 800 gram (100 gram minder als de nutrilon) bij de Poiesz!
Net als alle merken voldoet het aan alle wettelijke standaarden, dus is het even goed als een duurder merk.
Sorry maar alle babyvoeding die in Nederland verkocht word is goedgekeurd anders mag deze gewoon niet verkocht worden!