Bon bebe is een nieuwe merk en is sinds een week te koop. Wie heeft er al ervaring mee en wat vinden jullie van dit merk?
Is te koop bij de supermarkten, dezelfde prijs als Kruidvat of zelfs eronder (ligt aan de supermarkt) Alleen dan zonder toegevoegd zout enz. (even reclame maken, werk bij het bedrijf waar het vandaan komt ) Heb je de mailing ontvangen? Grappig ik heb ervoor gezorgd dat ie bij alle mensen op de mat viel!
Ja ik wilde er net al een topic over maken, ik heb dus een hapje voor 12 maanden gekocht.. Nou doe het dus nooit meer.. Zelfs een olvarit hapje van 4 maanden is nog vaster spul bij wijze van spreken.. Zo papperig joh..
Ik vind het wel toppie! Maar dat zijn de 4 maanden potjes! Tijn vind het ook heerlijk, blijft happen en grommen! ! Het is niet duur, en dat is nu wel makkelijk aangezien Tijn nog maar een paar hapjes per keer krijgt en het potje niet in 2 dagen leeg krijgt..dan is weg gooien ook niet zo erg! hahahahahaha!
Ik had de folder meegenomen in de supermarkt, want ik ben nog niet aan hapjes begonnen. Daar stond trouwens een fout in, er miste een woord in een zin. Heb net nog gezocht, maar kan het foldertje niet meer vinden. Als ik het weer vind, zal ik het ze mailen, staat altijd zo knullig, al zullen de meeste mensen er wel over heen lezen. Maar ben benieuwd, zal het tegen die tijd eens proberen.
Bink heeft al een paar potjes gegeten. Gaat er net zo snel in als de Olvarit en Kruidvat potjes. Toch gaat mijn voorkeur uit naar de potjes van Kruidvat omdat deze wat steviger zijn. De andere potjes zijn slap en druipt het zo van je lepel.
ik heb er ook al een paar geprobeerd, (en even zelf geproefd, vind het zelf wat zuurder dan kruitvat) olvarit vind ik te zoet, dus ik blijf lekker bij kruitvat, is ook veel meer keus in
Ikheb een pn gehad voor 50% korting volgens mij. Zal ff kijken waar het te koop is: oh folder al weggedaan, heb alleen de bon nog Maar wat ik weet is volgens mij bij de PLUS, EMTE, Dirk vd Broek en nog wel een aantal. In ieder geval niet bij de C1000. Zal het binnenkort eens gaan halen want begin over een paar weekjes met bijvoeding
er is zelfs een site www.bonbebe.nl. Volgens mij is Bonbebe een soort huismerk van enkele supermarkten samen. Het gaat dan om wat kleinere ketens. Hier verkoopt de MCD het. Ik heb potjes fruit gekocht, maar die geef ik pas over een paar weken. Ik had ook zo'n kortingsbon gekregen.
Ik heb vandaag de folder met kortingsbon gekregen. Er stond idd een knullige fout in de folder, zal hem er zo even bijpakken Ik ben benieuwd wat de mama's en baby's ervan vonden.
Gevonden.. er staat: "Behalve groente kun je je kindje vanaf 6 maanden ook vlees, gevogelte, vis." Er had dus moeten staan: Behalve groente kun je je kindje vanaf 6 maanden ook vlees, gevogelte en vis geven/voorschotelen/serveren* * maak een keuze voor het werkwoord dat je passend vindt Ik zal het wel even mailen naar bonbébé.
Ook hier de bon bebe geprobeerd, fruit en maaltijd voor 8 maanden. Wij zijn er niet echt over te spreken eerlijk gezegd Het fruit was heel druiperig en geen stukje in te vinden, Fayley weigerde het te eten na 3 hapjes. Maaltijd (tonijn met pasta), ging er wel in maar ze vond het niet super. Ik vond de smaak ook wat vreemd, weeïg ofzo. Terwijl onze meid eigenlijk alles lust....
Voor Isa de appel/banaan gekocht voor 4 maanden, en ik moet zeggen erg smakelijk! (jah moeders die me nu de les willen lezen, ik geef Isa al fruit omdat ze anders niet kan poepen, uren krijsen is het alternatief, en ik blijf het doen wat er ook voor gezever verteld gaat worden hier, tis op aanraden van de kinderarts en die zal het vast wel weten)
Mijn dochter en ik hebben vanmiddag de peer geprobeerd. Wij vonden het beide lekker @mamalieske Ik hoop voor je dat je je niet hoeft blijven te verdedigen....