Slecht eten

Discussion in 'Voeding' started by mamavandylan, Nov 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hallo allemaal

Ik even een vraagje mijn zoontje van ruim 4 maand eet de laatste dagen behoorlijk slecht, hij krijgt normaal 5 x 180 om de 4 uur maar hij drinkt nu maar 90 en weigert dan de fles en wat ik ook probeer hij wil niks meer.
    Is dit een sprongetje of krijgt hij last van de tandjes?
    Voor de rest is hij heel vrolijk en slaapt goed.
    Is er iemand die dit herkent?

Gr Henriette

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    Ik herken het niet maar het zou best een sprongetje kunnen zijn of inderdaad tandjes.
    Misschien is hij toch wat verkouden ofzo? Zit zijn neusje verstopt? (roep maar wat he)

Maar ik zou me nog niet al te grote zorgen maken hoor, als hij vrolijk en alert is en je hij heeft genoeg natte luiers.

Mocht je echt gaan twijfelen, altijd de wijkverpleegkundige bellen of naar de huisarts gaan.

3. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hoi,

Hij is verder zeker alert en vrolijk en heeft bij elke verschoning wel een natte luier.
    Hij heeft nu ook sinds vanmiddag vuur rode wangetjes, dus ik denk dat de eerste tandjes eraan komen, dus ik wacht het nog even af.

Toch bedankt voor je berichtje :D

Gr Henriette

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Klinkt heel bekend! Hier had ik toen Joris 3,5 maand was precies hetzelfde! Wat hier gewerkt had was de overstap naar friso extra. Volgens CB kon het zijn dat hij toe was aan een nieuw smaakje!

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    hier ging dat ook zo met de eerste tanden
    twee weken geleden heeft hij in 1 week 3 tanden gekregen en hij heeft toen een week ook flesjes gedronken van per keer 90 cc ongeveer....ipv 4 x 240 cc kreeg hij nu vaker een flesje omdat hij maar zo weinig dronk
    na 1.5 week ongeveer at hij weer goed

6. mamavandylan

mamavandylan Actief lid

Aug 18, 2006
    165
    0
    0
    Huismoeder
    Emmen
    Hoi hoi,

Nou het is hier nog steeds hetzelfde wat betreft het slechte eten, ik ga vanaf vandaag over op 4 flessen zodat er wat meer tijd tussen de flessen zit en hopen dat hij dan weer meer gaat drinken.
    Zijn wangetjes zijn nog steeds vuurrood maar is verder heel erg vrolijk, ik kan ook nog niet echt iets ontdekken in zijn mondje wat blijkt dat hij tandjes krijgt.
    Ik moet morgen naar het cb dus zal het morgen daar eens aankaarten.

Gr Henriette

Share This Page