Moet je dan geen originele bon indienen? Moet zeggen dat ik vind dat je wel een beetje kribbig reageert hier op de reacties, veel meiden proberen alleen maar mee te denken, wij weten toch ook niet wat je allemaal in huis hebt staan.
Nee het hoeft geen originele bon te zijn. Aangezien mijn man maar sporadisch op de zaak komt. En verder alles per mail geregeld wordt. Er zijn toch ook bedrijven die alleen nog maar een bon per mail sturen. Bij de aflevering zit er dan alleen nog maar een pakbon. En jij kunt het kribbig noemen.... Ik dacht dat ik in mijn eerste bericht duidelijk genoeg was geweest?! Het zal allemaal goedbedoeld zijn, maar we hebben gewoon nog een hoop van onze oudste dochter (luxe probleem). Daarom zouden we niet weten wat we NU moeten kopen.
HE! Ik bedenk me net! Ik heb een speelhuisje gekocht, begin februari 2012... 259 euro. heb je daar iets aan?? Dat je zeg maar een deel terug krijgt?? Ik heb een mail met daarin de bon. En bij de levering idd alleen een pakbon. Of heb je al iets aan die vvv-bonnen post? Dat klinkt ook als goede oplossing.
Waarom mag je niet een bon uit 2011 inleveren? Ik wil je toch een tip geven voor iets wat je kunt vragen: (een bon voor) een fotoreportage van de baby bij een goede fotograaf.
Nou zoiest had ik eerlijk gezegd ook! Wel jammer want ze vraagt een gunst aan andere en wij niet aan haar geloof ik?
mijn man komt ook sporadisch op kantoor maar die moet toch echt originele bonnen indienen....... en die stuurt hij dan via de post op..... hier helaas geen bon voor je....