Unisex kleertjes

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door MamaNiess, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Gevraagd kleertjes wat gedraagd kan worden door een jongen maar ook door een meisje.

In de maten 50, 56 en 62.

Wie o wie kan me helpen,

Zou graag kleertjes willen overnemen, maar heb helaas op dit moment niet zoveel geld, aangezien het begin van mijn zwangerschap anders liep dan gewenst was. heb namelijk in het begin van mijn zwangerschap 2 keer in het ziekenhuis aan het infuus gelegen.. en daardoor op het moment geen werk heb kan het op het moment nog niet lichamelijk aan. .. Moeten nu rond komen met het salaris van mijn vriend, maar dat lukt ook nog maar net.. Wordt wel geprobeerd om uitkering oid aan te vragen, maar wachten dus nog op uitslag. Vandaar deze advertentie op deze site. Bloos. :)
    En nu hoop ik dat er mensen zijn die ons een beetje willen helpen..

Andere spulletjes zijn ook welkom, heeft u iets wat u niet meer nodig heeft, en u wil het weg doen.. laat het me weten.. via pb of gewoon hier natuurlijk.

Alvast bedankt. :):)

2. ik zal morgen eens kijken of ik nog wat unisex heb, of wil je weten wat het word?

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou dat is bij ons een probleem, ik wil wel weten wat het wordt. want wil namelijk zien of mijn gevoel klopt, maar mijn vriend die wil het niet weten, vandaar dat ik ook op zoek ben naar unisex kleertjes.. :)

Deel Deze Pagina