Gisteren heb ik een mega mega coole jumpsuit gezien. Ik heb al "heel" internet afgezocht maar nergens kan ik hem vinden. Wie wil me helpen zoeken??? Hij is mouwloos (net geen spagettibandjes) en aan de voorkant helemaal dicht met een waterval. Achterkant was geplooid en stretch. De broek was 3/4 en aan de onderkant "strakke" band. Hij was in zijn geheel een stretch effect, dus geen hobbezak wat je aan hebt..... Thanx......
even kijken of ik plaatje kan plaatsen... komt dit in de buurt? Is plaatje van mezelf Deze is dus van Iwearfashion.nl
begrijp ik het nu goed dat jij dit bent? nou je staat mooi op de foto hoor! en die jumpsuit staat je echt super zeg!
dat is echt onwijs lief van je.... maar ik ben 't niet, ik dacht dat de wel duidelijk maakte dat ik een grapje maakte.... Hihi... (maar turquoise staat me wel heel goed!)
View attachment 231655 Het is een spijkerstof en lijkt een beetje hierop. Maar dan dus een strak bovenlijfje en waterval aan de voorkant.... Iemand bij fotoshoot had hem aan, maar kon persoon niet en durfde niet te vragen.... domdomdom
Vanmiddag had ik hem ergens online gevonden maar kostte hij 259 euro.... Dacht het niet haha.... Moet wel betaalbaar blijven... 2ehands maakt me ook niet uit....
hey dat ken ik! Iwearfashion laatst heb ik er een kijkje genomen bij de eigenaar (die ken ik) leuke kleding
Object Sandra Denim Jumpsuit. View attachment 231781 Precies deze bovenkant maar dan stretch/skinny benen en tot net onder de knie met een smogbandje aldaar....