BON JOVI

Discussion in 'De lounge' started by juudje, May 17, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Ik ga volgende week donderdag naar het concert van BON JOVI.....ben dan 22 weken zwanger....Zijn er meer meiden die zo iets dergelijks nog op het programma hebben staan??? Ben erg benieuwd..

knuf Juud

2. elfje

elfje Fanatiek lid

Mar 11, 2006
    1,964
    0
    0
    mijn vriendin is 27 weken, wanneer we naar robbie williams gaan!!!! we hebben staan kaarten, maar gaan zeker niet rennen, trekken, duwen etc.... maar heerlijk relaxed genieten!
    liefs elfje

3. sim

sim Niet meer actief

ik had bijna zelf zo'n topic geopend!haha, mijn man is helemaal metallicafan, en nu hebben we een paar maand terug dus kaarten besteld. nu dacht ik dus (zit dan zo in de 10 a 9e week) zou dat kwaad kunnen?die trillingen? aan de andere kant anouk is al drie keer zwanger geweest en ging gewoon elke keer nog het podium op...

4. juudje

juudje Fanatiek lid

Mar 7, 2006
    1,854
    0
    0
    helmond
    Niet zo zeer voor het kleintje, maar meer voor mezelf.... We hebben ook sta kaarten en ben benieuwd of ik dat vol kan houden, ivm mijn bekken.....Anders ga ik gewoon in een rolstoel, helemaal vooraan....haha....

Ben ook niet van plan om te gaan springen ed, maar is wel een heftig dagje....Kijk er wel naar uit en heb er veel zin in...

knuf Juud

5. cindypascal

cindypascal Actief lid

Sep 26, 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    ik wilde er ook vreselijk graag heen, maar omdat ik zo veel last heb van mijn rug hebben we er maar vanaf gezien .
    balen hoor, maar ze komen vast nog wel eens in nederland en dan ga ik er zeker heen.

heel veel plezier alvast en laat even weten hoe het was...

groetjes cindy

6. Floor

Floor Actief lid

Apr 21, 2006
    355
    0
    0
    21 juni Ga ik naar Robbie Williams, maar dat is voor mijn geen probleem, ik ben nog niet zwanger :(

Veel plezier bij alle concerten! Ik hoop dat jullie het volhouden!

7. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

Apr 8, 2006
    723
    0
    0
    Ik ga op 22 juni naar Robbie Williams. Ik heb begrepen dat ons kleintje dan nog niet kan horen, dus dat is geen probleem. Verder gaan we gewoon halverwege het veld staan en niet in de grootste drukte. Dan gaat het zeker lukken en een geweldige avond worden!

Suusje

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Weet je wat? Als jij op Leo wilt passen, dan ga ik wel in jou plaats naar het concert ;)

Groet van Kiki

PS veel plezier en doe je Johnny-boy even de groeten van me?

9. sim

sim Niet meer actief

ben er een stuk geruster op dat er meer zwangeren naar een concert gaan!! wel een beetje jaloers dat ik niet naar robbie ga ;)

10. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Ik ga ook naar Robbie Williams, in aug. naar Mystery Land en Pearl Jam. En wil ook proberen kaartjes voor Marco Borsato te krijgen. Tja heb een brede muzikale interesse.
    Of ik dan zwanger ben... wie weet. Zien we dan wel weer, intentie is om gewoon te gaan. Ga nu nog geen dingen niet plannen of laten. Lijkt mij dat het gewoon moet kunnen. Kindje zit goed beschermd in de baarmoeder en achter een laag vet hahaha.

Share This Page