Even mijn frustratie uiten.. Hebben we keurig netjes de papierbak aan de straat staan, hij zat echt erg vol (dus de deksel kon net niet dicht) Hebben ze hem gewoon overgeslagen.. Pff. Kunnen ze nu niet gewoon die bak legen ondanks dat hij een beetje vol was.. Bah zeg.
Nee want dan past hij niet in die wagen Dus dan doen ze het niet.. Ligt er ook wel een beetje aan hoor, sommigen doen het wel maar volgens de regels hoeven ze hem dan niet te legen.
Moet je even naar afvalbeheer bellen. Want bij ons staat ook vaak zat de deksel van de kliko open omdat ie vol zit. En die wordt altijd gewoon geleegd. Laatst nog met de groene, zat een struik in, wel in stukken, maar de deksel ging helemaal niet meer dicht. Maar hij is wel geleegd. Gewoon ff bellen, en verzoeken of ze hem alsnog kunnen legen..
Thnx, dat is een goede. Zal zo wel even gaan bellen. Hier ook vaak genoeg de deksel niet dicht, vandaar dat ik het ook niet snap.
Wij hebben in onze stad een papiercontainer staan waar je kosteloos je oud papier in kan deponeren. Daar maken we dan ook graag gebruik van. Zeker na een verhuizing: wat hadden wij veel oud papier. Dus ff de auto volladen en hupsakee, zo in de container! Hebben ze niet zoiets bij jullie?
Hier zijn ze wel streng! Als ze niet per 4 worden aangeboden, dan word je bak ook niet geleegd. Dus zeg maar, als je je bak in zn eentje langs de kant zet, heb je pech. @barbera... wij hebben dus ook de blauwe bak, omdat wij die hebben, heb je hier geen gezamelijk ophaalpunten meer (voor zover ik weet)