Hallo! We zijn net verhuisd en zijn druk bezig met de aankleding. De muur achter de bank is erg kaal We komen er samen niet uit, dus misschien hier nog iemand met een goed idee?
canvasfoto in zwart wit? of soort van wit boekenplankje (kleur van de meubels) met wat erop? best moeilijk omdat het behang is met een motiefje
Gezien je patroon op het behang en je meubelen zou ik iets 3D's kiezen in 1 kleur (denk wit) Zoiets, maar dan in het wit. (kan even niet op de naam komen hoe ze heten) Een spiegel zou ook mooi staan, misschien iets speels zoiets als de andere foto.. Schilderij of iets is misschien te druk gezien er al een patroon op het behang zit, maar das ook kwestie van smaak !
ik zou van die kubussen doen en dan wit... zoiets als wat scarabee heeft geplaats maar dan dus in het wit... daar kan je dan wat leuk in zetten bv. kaarsen houdertjes of een minivaasje met 1 bloem of een leuk beeldje... volgens mij kan je die dingen bij de karwei krijgen
Ik zou er dus geen drukke dingen en niet te teveel ophangen aangezien je behang erg druk is. Ik zou twee grote canvas foto's neerhangen, ook weer niet te druk, bijvoorbeeld zoiets als dit: http://static.zoom.nl/3142A54CD3FDC0A89477C72EB6D36E6D-zwart-wit-roos.jpg
Leuk dames, ik vind een 3D ding erg leuk, het mag van mij wel wat drukker. Vind het nu zo kaal en saai!
In combinatie met het behang en de kleuren zou ik absoluut geen canvas of schilderij ophangen maar iets simpels, strak. Die witte kubussen zijn idd een mooi idee of zo'n simpele witte plank met iets kleins erop. Geen 'poespas' in elk geval.
Oja, en wel iets wit omdat het behang donker is en er wel witte accenten zijn in huis. Wit steekt ook mooi af bij he behang, donker wordt te somber denk ik.