Hoe vallen deze maten? Heb normaal een volle 80F (g is net iets te groot) borsten zijn niet gegroeid. Valt het klein, groot, normaal?
Ehm, ik vind de omvang groot vallen (er zit nog een beetje rek in ook) en de cupmaten heb ik even geen idee van. Mijn borsten zijn té exponentieel gegroeid - van DD naar E/F inmiddels. Ik ben allang blij dat ik nog een klein stukje speling over heb, want ik vrees het ergste op het moment dat ik de bevalling achter de rug heb. De cupmaten zitten nu 'strak genoeg' om er fatsoenlijk uit te zien en niet voor schut te lopen maar 'los genoeg' om er nog een eventuele kleine groeispurt mee te beleven. Mijn vriend vroeg zich al af hoe groot ze konden worden en ik zei met een wanhoopszucht: ik heb geen idee, maar nog even en ik prik ze lek.
Moest wel beetje lachen om je topictitel . Maar terechte klacht hoor, vooral nu het er nog zo staat..
ik zou opnieuw weer mailen en zeggen dat die advertentie er nog staat. mijn vriendin had een keer dat ze een verkeerde artikel hadden opgestuurd dus zij mailen en toen kreeg ze korting voor iets anders. omdat het hun fout was. Dit is eigenlijk ook hun fout
Weet nog goed dag twee na bevalling één... My gooodness wat had ik ineens tieten. Ja sorry dat waren geen borsten meer hoor... Voelde me echt zo'n siliconen model... Had ook nooit verwacht dat ze ZO groot konden worden... Dus wie weet heb je ook mazzel!
Ik vind de site erg vaag en onduidelijk.. en niet alles klopt er.. Via de mail is bij mij tot nu toe alles snel opgelost.. en dan heb ik geen dure telefoontjes
Ik heb vandaag 2 gratis bh's toegestuurd gekregen van de BonPrix! Prima service dus. Tot nu toe ben ik dus een tevreden klant en heb ik geen klachten (meer). Ik vond het een goede oplossing en sympathiek. Ik had dat in ieder geval niet verwacht na een hoop recensies te hebben gelezen.