Wat heb ik gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Ik vanavond lekker eten gemaakt voor mijn lieffie.

Heerlijk samen gegeten en gepraat daarna doen wij altijd even nieuws kijken.

Ik zei tegen manlief na het nieuws ga jij maar naar de zaak dan ruim ik wel op. Nee zei hij ik help wel ff joh. Oke, nee pakt hij de koekebakspan (met ijzeren handvat) van het fornuis en gooit hem zo op de grond. Heb ik weer eens dat fornuis aan laten staan (dat doe ik de laatste tijd wel vaker, ben een beetje dement aan t worden).

Hij heeft 3 vingers verbrand en zijn handpalm. Vind het zo erg!!!! Hij is wel gewoon naar de zaak gegaan (hij heeft een eigenbedrijf en moet nog werk afmaken), maar hij heeft wel echt pijn. Oooooooooooooo vindt het echt erg!!!!!!

Gelukkig heeft hij nog wel een kwartier of zo gekoeld, ow vindt het zo zielig.

Sorry kan niet duidelijk genoeg maken dat ik het erg vindt en heel zielig, want ik weet hoe zeer het doet.

De pan heeft ongeveer nog een uur op het fornuis gestaan (met dus het vuur aan). Ik heb nu wel de pan in de container gegooid zodat het niet meer kan gebeuren!!!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    OOH!! haha sorry moest wel een beetje lachen:)
    snap dat je het vervelend vind en het doet idd ontzettend veel pijn..
    Maar ja gebeurd is gebeurd..
    Vanavond je mannetje maar extra verwennen meid!

3. Que

Que Niet meer actief

Ja dat ga ik zeker doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    bah wat vervelend meid!!!!!

maarre jij doet dit ook niet met opzet hoor! maar snap dat je er er mee zit....

goed dat hij het heeft gekoeld! hebben jullie er ook zalf opgedaan!?

sterkte! en hoop dat het gauw wat beter met je man gaat!

5. Que

Que Niet meer actief

Nee geen zalf er op gedaan, hij moet nog paprika's sorteren en als er zalf op de paprika's komt dan heb je weer problemen met de voedsel en waren wet.

Hij zei ook tegen mij dat ik het niet express deed. Maar jez.s wat voel ik me schuldig zeg!!!! Zullen ook de hormonen wel zijn:)

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja dat kan!
    zie dat je zwanger bent! leuk hoor! gefeliciteerd!

maarre wel erg vervelend zeg! :(
    hoop dat het snel overgaat! al zijn brandplekken idd wel erg pijnlijk , vooral in de handpalm!

na ja kan gebeuren hoor!!!! jij doet het ook niet expres!

7. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Nou, ìk ben blij dat ik niet de enige ben die dit soort fratsen aan de hand haalt:) Bij mij is het ookal meer dan 1x gebeurt dat het vuur onder de koekepan is blijven branden....Gelukkig hebben mijn pannen geen warmte geleidende handvatten, dus nog nooit geen brandwonden mee opgelopen..

8. Que

Que Niet meer actief

Dank je dank je.

Ja t is dat ik zwanger ben anders was ik wel even meegegaan naar de zaak om het werk af te maken, maar dat lukt helaas niet meer.

Als hij straks thuis komt dan heb ik nog menthel gel wat ik erop kan doen. Hoop dat het er niet erger uitziet na het werk.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee dat hoop ik ook niet!
    menthol gel zal wel lekker verkoelend zijn denk ik!

10. Que

Que Niet meer actief

Ja dat lijkt mij ook, maar er staat niet op dat je dat ook bij brandwonden kan gebruiken dus zit nu op internet te kijken of dat het uberhaupt wel mag. Anders bel ik gewoon even met het hap

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja dat is miss wel zo verstandig! om even met de doktersdienst te bellen! dan weet je het iig zeker.

12. Que

Que Niet meer actief

heb net gebeld. Je kan het er beter niet op doen zei ze. Het geeft dan een nog branderiger gevoel............... Nou beter dat ik dat dan nog maar niet had gedaan :).

Als hij vanavond thuis komt moet hij er een koude natte lap opdoen en als hij wil mag hij daarnaar toe komen dan doen ze er een speciale zalf op en verbinden ze het. Nou dat laatste doet hij niet, want dat vind hij echt helemaal niets. T is echt een man.....

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee? wil hij dat niet?
    oooh nou ja als het daardoor toch sneller geneest? en minder pijnlijk is??

14. Que

Que Niet meer actief

Nee dan nog niet. Ik heb hem na een ongeluk wel eens mee moeten slepen naar de dokter. Toen moest hij een hechting hebben en antibiotica omdat hij in vies water was gekomen met de wond. Nee er is toen echt eerst een hoop ruzie aan vooraf gegaan en heb ik zijn moeder gebeld die heeft nog op hem zitten inpraten voordat hij een keertje met me mee ging. Nee hij is wat dat betreft een eigenwijs stuk vreten :D:D:D:D.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha!
    ja das lastig zeg!

16. Que

Que Niet meer actief

Ik denk maar zo je hebt jezelf er mee en niet mij.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha ja idd!
    maar wie weet... wil hij vanavond toch nog ff naar de doktersdienst!

18. Que

Que Niet meer actief

Nou dat hoop ik. Heb hem net nog wel even een sms er over gestuurd, maar denk dat hij druk bezig is, want heb nog geen reactie. Of hij komt straks thuis en zegt hij "opschieten en doorgaan" dat is zijn stop woordje(zin). Met andere worden niet zeuren het doet zeer maar ik ben een "man" ;)

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    na ja afwachten dan maar!!!

20. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oh meid ik snap dat je je schuldig voelt maar je deed het niet expres.
    Hopelijk is je mannetje straks minder koppig en wil hij het wel laten koelen. idd dat het dan sneller geneest.

Deel Deze Pagina