hoi hoi ik heb een boekje gekregen van 9 maand beurs zitten bonnen in met korting wat ik niet nodig heb het enige wat ik vraag zijn de kosten van een postzegel -1pak nutrilon 2 of 3 naar keuze vanaf 6 maand 10 maand voor 8 euro +gratis 2 pakjes nutrilon goede nacht 200ml -1 pak nutrilon peuter groeimelk vanaf 12 maand + 1 fles nutrilon groeimelk 500ml -1pak nutrilon goede nacht vanaf 6-18 maand +gratis pakje nutrilon 2 200ml -nutricia club starters pakket vanaf 4 maand zit bij deze pakket kost 2,50 met de bon 1 pak nutrix rijstebloem 200 gr 1 potje olvarit groente maaltijd 1 potje fruit +gratis lepeltje en beer 2x friso fruit 2x friso maaltijd 4-6 maand met gratis lepeltje voor 3,00 normaal 8,80 een bon voor 2 flessen olie naar keuze voor 5 euro een bon voor 5 euro korting wiegpakket van 62,50 nu voor 57,50 met gratis be baby giftbox op=op fopspeen new born dental van -2 tot +2 maanden speciaal voor pas geboren baby's van 3,29 voor 1 euro een bon als je die inlevert ontvang je bij aankoop van een puur mama-product een luxe flacon bbbb-creme twv 12,95 gratis en een bon als je die inlevert krijg je bij aankoop van een vsm product een tube calendulan billenzalf twv 3,95 gratis
-1pak nutrilon 2 of 3 naar keuze vanaf 6 maand 10 maand voor 8 euro +gratis 2 pakjes nutrilon goede nacht 200ml -1pak nutrilon goede nacht vanaf 6-18 maand +gratis pakje nutrilon 2 200ml deze bonnen zijn weg
als er iemand nog zo'n boekje heeft of weet hoe ik aan een heel boekje kan komen dan hoor ik het graag... wij hebben er wel belang bij. liefs
Het is het boekje uit de WIJ jonge ouders van feb. Ik heb die ook via deze site gekregen. Staan leuke kortingen in.
Die bonnen liggen straks ook gewoon voor de ingang als het goed is Teminste dat is 2 jaar lang wel zo geweest. En ook bij de jonge gezinnenbeurs
dat is wel handig want als ik erin ga knippen kan ik niet meer alles lezen wat erin staat voor andere aanbiedingen. daar wrd niet altijd even goed over nagedacht