Ik heb een vette gevoelige huid. Nu ben ik op zoek naar betaalbare verzorgingsproducten hiervoor (dagcreme, facewash enzo) die ervoor zorgen dat ik niet meer zo'n glimhoofd heb Iemand tips?
ik heb altijd van Garnier, die blauwe lijn, facewash, dag en nachtcreme, soms een gezichsmasker... en het werkt super hier.
Ga naar een Lush winkel! Daar hebben ze echt super spul wat ook nogeens grotendeels gemaakt word van natuurlijke producten. Mijn huid heeft echt heel veel baad gehad bij de lush producten,laat je door een verkoopster adviseren over wat er bij jou huid past
Ik persoonlijk vind biodermal altijd wel fijn spul. Geloof dat zo'n potje creme 15 euro is en doe er best lang mee
Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik garnier maar eens ga proberen! Hebben jullie ook een tip voor mascara die goed verdragen wordt?
Hier gebruik ik Vichy als huidprodukt. Mascara gebruik ik de inimitable van chanel, maar die is niet echt goedkoop te noemen...
Loreal pure zone vind ik echt super! Heb de lotion, de reiningsgel en de creme. Heb ook een hele vette huid, en vaak last van puistjes/acne, super vervelend! Heb al zoveel spullen geprobeerd, zelfs antibiotica, en overal word het altijd erger van. Meestal zeggen ze het ook wel, dat het eerst erger wordt, en daarna minder, maar het blijft maar erger worden. En bij Loreal pure zone heb ik daar (gelukkig) geen last van!