Mijn vriend verwacht van mij dat ik zijn brood smeer om mee te nemen naar zijn werk. Gisteren was hij al om 16.00 uur thuis van z'n werk,ik was om 22.30 uur pas thuis en toch vond hij dat ik zijn brood moest smeren. Toen ik erover klaagde zei hij: "Goh,wat een grote moeite zeg om even mijn brood te smeren!" Wat? Nu is mijn vraag: Smeren jullie brood voor je man/vriend? Ik moet er wel even bij vertellen dat ik alles maar dan ook echt alles doe in huis. Als hij mij zou helpen zou ik het niet erg vinden om brood te smeren maar op deze manier...
Nee, in het weekend wel maar dan eten we samen. Ik ben zon botte trut die gewoon keihard nee zegt, ik had gewoon teruggezegt: als het zo'n kleine moeite is wat let je doe het lekker zelf. Hier ook welles de nodige discussies over gehad maar ik doe het gewoon niet
Nee mijn mannetje maakt zijn eigen brood klaar.. Ik doe ook alles zelf in huis dus mag hij zn eigen brood maken
euhmm nee! Hij heeft handjes gehad van onze lieve heer, dus die mag hij lekker zelf laten wapperen .... maar nu kom ik niet uit een nest waarom moeders voor dag en dauw opstond om het brood voor de hele familie te smeren, en gelukkig mijn man ook niet.
Hier doet mijn vriend het meestal, ook voor mij haha. Maar we doen er niet moeilijk over als het een keer andersom is. Moet ik ook zeggen dat we het huishouden redelijk delen tov de werkuren. Ik werk minder en doe wat meer maar hij doet ook wel wat. Ik vind het in ieder geval belachelijk dat hij over 1 keer nog moeilijk doet zeker terwijl hij op tijd thuis was.
Hier deed ik het alleen in het begin, toen we net samenwoonden. Maar dat kwam omdat ik dan al mijn eigen brood aan het smeren was. Ben gestopt ermee, toen ik op een gegeven moment geen brood meer meenam naar werk. Nu doe ik het nog soms als hij zich verslaapt ofzo.
Ik smeerde voorheen wel vaak mijn mans brood. Als ik toch brood voor mezelf aan het smeren was dan ging ik in 1 moeite door en smeerde ook zijn boterhammen. Maar als hij zou verwachten dat ik het zou doen dan zou ik er snel klaar mee zijn en hem zelf zijn brood laten smeren.
Absoluut niet! Hij heeft toch zelf handjes? Hier is de taakverdeling in huis 60%/40%, maar dan wel in mijn voordeel .
Ja dáág, ik ben malle pietje niet! Mijn man mankeert helemaal niets aan zijn handjes, dus dat mag hij lekker zelf doen. Hij zou dat ook niet van mij verwachten overigens. Als hij haast heeft ofzo zou ik het best willen doen hoor, maar het moet niet standaard van me verwacht worden. Ik doe al genoeg in huis. Waarom vind hij dat jij dat moet doen?
Ik doe het wel, maar vooral omdat hij anders gewoon niet eet. Ik werk soms tot 11 uur 's avonds, en dan kan hij gewoon de hele dag niets eten. En ik ben zo'n stomme trut die zich dat aantrekt. En ach, het is een kleine moeite toch? Hij werkt fulltime, ik werk ook wel, maar ben vooral bezig met mn studie. Door hem (en vooral door mn ouders) kan ik het doen, dus als hij dan lekker een broodje wil, dan krijgt hij dat. Maar ik snap je irritatie hoor!!!
Ik smeer zn brood niet hoor, doettie toch ook niet voor mij haha waarom ik wel voor hem dan.. Als ik een gebakken eitje voor mezelf klaar maak om mee te nemen vind ik het wat anders, dan bak ik er gewoon nog een paar en smeer ik zijn brood ook f.. Maar normaal gesproken smeert hij zelf zn brood.
neej hoor mag die lekker zelf doen ken ook iemand die om 5:30 s ochtend zijn vrouw wakker maakte omdat ze t vergeten was !daaaaaaaaggg. Mijn man wil het wel graag en zegt dan als ik het smeer dat het lekkerder is maar t is wel goed. kleine moeite idd ook klein moeite om t zelf ff te doen.
Volgens mij heb ik dit ergens eerder gelezen........ Maar nee mijn man mag het zelf smeren. Is hij nou helemaal betoeterd. Alleen de manier al waarop hij het zegt. Jij bent zijn voetveeg niet. Of zijn schoonmaakster? Wordt tijd dat je eens goed met hem spreekt. Tuurlijk smeer ik zijn brood weleens, als we gaan ontbijten of het komt gewoon zo uit. Maar standaard? Nee hoor, ik zou me ook zo niet door mijn man laten behandelen. Ik had het brood in zijn achterste gedrukt ( bij wijze van spreken dan)
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/185634-smeren-jullie-brood-voor-jullie-mannen.html Lees dit topic maar eens.
Ben gekke henkie niet, als tie brood wilt mee hebben naar zijn werk dan doet hij dat lekker zelf .. Hij heeft niets aan zijn handen hoor en anders had hij maar bij zijn moeder moeten blijven ...
Nee hoor, hij heeft zelf ook handjes gekregen. Als hij nou écht heel druk is, wil ik het wel eens voor hem doen, maar hij is inmiddels groot genoeg om dat zelf te kunnen. Hij mag blij zijn dat het eten 's avonds voor hem klaar staat