Bond tegen borstvoeding..... zo triest!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vollutto, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bastet

Bastet Niet meer actief

Dat oudste artikel dat op de site staat, over dat iemand aankondigt te stoppen en dat de andere moeders haar meteen buitensluiten, dat heb ik op een andere site al gelezen onder een andere naam geschreven.

En iemand anders hier had ook al gezegd dat dit nep was.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Tja..goh...als borstvoeding bashen tegenwoordig al kunst is....

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.494
    13.964
    113
    Vrouw
    Wat een idioot zeg! Is hij soms bezig om een kv fabriek op te zetten en probeert hij op deze manier alvast kopers te vinden?!
    Laat mensen lekker zelf bepalen of ze bv of kv geven, in plaats van een zielig clubje op te richten!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  5. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ik had een berichtje achtergelaten op diezelfde pagina, en de adresgegevens erin gezet die ik had gevonden. Vond meneer de kunstenaar niet zo leuk zeker ;)

Ik had 'm nog via het contactformulier iets gestuurd, dat ie deze website ook in z'n portfolio moet steken. En dat hij een rare kerel is, als hij dit als kunst beschouwt om te choqueren. Tot nog toe geen reactie gehad van 'm.

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Tuurlijk gaat het nergens over maar goed dient ook geen doel lijkt mij! Als je borstvoeding wilt gaan geven doe je dat toch wel en laat je je heus niet door zo'n site overhalen. Die man wil gewoon aandacht en die ga ik hem even lekker niet geven! :p

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  8. adi

adi Niet meer actief

Ik vroeg me al af of iemand even verder zou lezen en niet meteen in paniek/verdediging zou schieten.
    Er stond al eerder op hyves dat deze site/bond niet serieus is.

9. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Wie is er hier in de paniek geschoten??? Beetje overdreven reactie zeg....
    En dat je in de 'verdediging schiet' vindt ik vrij normaal als je zelf voor 100% voor bv gaat en je ziet zo'n achterlijke site...
    Of het nou wel of niet een grap is. Er zijn genoeg 'gekken' op deze wereld (en in NL) die er echt zo overdenken...;) (helaas)

10. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Nou, ik kan er nu niets meer op lezen, alleen een reaktie van ene Kim en Johan... Einde site volgens mij...

11. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Misschien handig om dan te lezen wat er staat ;)
    Dit staat er nu:

Beste mensen,
    Het startpunt van deze campagne was onze verbijstering over de felle en ongefundeerde argumenten die sommigen aandroegen tegen borstvoeding in het openbaar. Wij zijn dan ook van mening dat het geven van borstvoeding in het openbaar vandaag de dag geen probleem meer zou moeten zijn. Ook de keuze van moeders om hun kind wel of niet met borstvoeding groot te brengen zien wij als een zeer persoonlijke en vinden dat deze keuze gerespecteerd moet worden. Het is echter ieder zijn goed recht een eigen mening te hebben over dit onderwerp en we denken dat het belangrijk is een genuanceerde discussie te voeren waarbij voor- en tegenstanders elkaar in hun waarde laten.

We zijn erg blij met de enorme stroom aan reacties en discussies, positief en negatief, die deze website heeft voortgebracht. Blijkbaar heersen er in Nederland veel gemengde gevoelens. Het is niet onze bedoeling geweest om mensen te kwetsen. De absurditeit van deze website heeft alleen tot doel de discussie over borstvoeding in het openbaar aan te wakkeren en zo mensen bewust te maken en begrip te kweken voor standpunten van zowel voor- als tegenstanders. Bij dezen willen we iedereen bedanken die aan deze discussie heeft bijgedragen.

Met vriendelijke groet,
    Kim en Jowan

12. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ja,dat heb ik gelezen idd...

13. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    en wat staat er dan????
    Het was een aktie/discussie en dus niet 'echt' ;)

14. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    @ Madelief... ik heb alleen dit gelezen... Eerder in dit topic staat toch dat de nadelen v BV etc genoemd worden op de site???? BDat bedoel ik... dat is nergens meer te lezen.... Toch?????????

15. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Dit is het verhaal van de mensen die deze site hadden gemaakt, ze wilden een discussie uitlokken om te kijken hoe de mensen over borstvoeding denken!!Ze hebben het uitgelegd in de tekst die je hebt gelezen, de website bestaat dus niet meer ;) snappie :D

Het was gewoon een Campagne.....

16. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ze hebben hun doel bereikt! Het heeft discussie losgemaakt!!

17. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Madelief.... dat was toch mijn vraag... snappie??? Niets meer en minder... Bedankt voor je uitgebreide " uitleg" en reaktie.

18. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb gekeken maar de site is geloof ik opgeheven, want er staat alleen een mededeling verder niets...had het wel willen zien, die onzin!

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Huh? Vanmiddag nog met verbijstering op de site gekeken! Dat het bestaat, dacht ik nog!! :$

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik vind t anders een behoorlijk slechte grap.

Deel Deze Pagina