Bond tegen borstvoeding..... zo triest!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Vollutto, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ik kan er wel om lachen. ;)
    hij heeft alle info die er te vinden was tegen bv bij elkaar op 1 site gezet met daarmee de bedoeling dat er reactie en discussie ontstond! en dat is dus ook kunst!
    kunst = het uitlokken van een reactie bij de mens, het raakt mensen. dat kan positief en negatief zijn!
    ik vind het alleen een beetje jammer dat zijn adresgegevens op de site worden gezet. waarschijnlijk wordt hij belaagd met reacties van boze borstvoedende moeders.
    dat op zich ook wel grappig is, want de reactie die hij wilt ontlokken ontvangt hij nu persoonlijk.
    normaal zorgt een kunstwerk ervoor dat het reactie en interactie ontlokt tussen de samenleving. zoals dit topic waar iedereen maar al te graag een reactie op wilt geven, incl ik!:D:D:D:D:D:D:D

2. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
  3. 4days

4days Niet meer actief

Tsja, ik denk dat het me te persoonlijk raakt waardoor ik het niet echt grappig kan vinden. Ik probeer dagelijks bv-moeders te helpen, te steunen en fabels de wereld uit te helpen, en dat doe ik met passie. En zo'n site maakt bij mij veel emoties los. Als ik dan later lees dat het een grap is om een discussie uit te lokken, tsja dan voel ik me eerlijk gezegd wel een beetje bij de neus genomen.

Deel Deze Pagina