Lieve medeforummers, Ik kom er niet uit. Ik zoek nog een wippertje/wipstoeltje, maar eerlijk gezegd kan ik geen beslissing nemen. Geen elektrische schommelstoel. Gewoon een fijne stoel die in verschillende standen in te stellen is en die je ook kunt aanpassen zodat de stoel niet schommelt. Wie oh wie, wil aan mij vertellen welk wippertje/wipstoeltje ik absoluut zou moeten kiezen?
Wipstoeltje X-adventure Ufo Wafel Antra | MamaLoes Babysjop Ik heb dit stoeltje. Het heeft een 'echt' zitje met een hoek van 90gr. waardoor je kindje echt lekker kan zitten en niet in de riempjes hangt. Hij kan in drie standen. lig, half zit (fijn voor als echt helemaal zitten nog niet lukt) en zitten. De poten kun je omdraaien (van u-vorm naar boog-vorm) waardoor hij niet meer schommelt en ze kunnen ook in de breedte onder het stoeltje, waardoor je hem bijvoorbeeld dichter tegen de bank aan kunt trekken als je een hapje voert. Zoals je ziet, ik ben enthousiast
Hier een super eenvoudige van Topmark, kan schommelen en vast, kan in verschillende standen. Prima, en niet duur. Zeer tevreden over!
X-Adventure Wipstoel UFO Antracite | Babypark Nog niet in gebruik maar wij vonden hem praktisch, betaalbaar en mooi.
Dank jullie, meiden, voor de reacties en dus ook voor de tips! Ik zal nogmaals naar de winkel gaan om naar deze genoemde wipstoeltjes te kijken. Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb ook de UFO. Heel fijn ding. Vooral omdat ie een 5 punts gordel heeft (zoonlief heeft zich met 5 weken uit de gewone wipper gelanceerd)
Wij hebben deze: Babysitter Balance - Leuk en natuurlijk schommelen Fijn ding. Wel duur vond ik daarom heb ik hem via mp.
Ik heb 2 'gewone' simpele wippers tweedehands, eentje van prenatal (ubersimpel) en eentje van Koelstra (met een soort zitkuipje). Nu mijn dochter 9 maanden is vind ik de wipper nog steeds fijn om een fruithap in te geven. Beide wippen niet heel erg, daar moet je geloof ik de Baby Bjorn voor hebben als je een echte WIPstoel wil. Maar relaxen kan ze er wel in. Maar wat ik aan zou raden als je een andere kiest, iets met een voorgevormd zitkuipje. Anders kunnen ze er met 6 maanden zelf uitklimmen (kind met wipstoel op de rug). Met een zitkuipje kan dat moeilijker. Deze van Koelstra voldoet voor mij prima Koelstra Wipstoel Sitset T3 Rood | Babypark
Dank je voor je goede tip Kiwi! En verder dames, wat fijn, zoveel reacties al! Als het goed is gaan we dit weekend echt heel serieus kijken naar de diverse wipstoeltjes en natuurlijk kijken naar de door jullie genoemde en aangeprezen wipstoeltjes. Heel erg bedankt nogmaals!!
Zeker weten de babybjorn!!! Niet de mooiste om te zien vind ikzelf maar je kan leuke hoezen bestellen via ukje... Hij kan in 3 standen, waaronder vrij rechtop wat echt fijn is voor bijv een reflux kindje. Ook wipt de babybjorn heel soepel!!
Met je voet, als dat de definitie van wipstoel zou zijn dan is de maxi cosi ook een wipstoel toch? Maar niet aan te raden. Ik heb bij wipstoel altijd het idee dat een kindje zelf zou moeten kunnen wippen, dat kan in de Baby Bjorn in ieder geval, in de UFO misschien ook wel (ken ik niet). In mijn 2 wipstoeltjes in ieder geval niet goed, maar die functie heb ik ook eigenlijk nooit gemist aangezien ik dochter altijd liever haar bewegingsvrijheid geef in de box of op kleed. Wipstoel voor hapjes en af en toe even relaxen na de fles. En, Tassie, hoe was het in de winkel? Veel keus he!