Bondolino, Manduca, Marsupi of Ergobaby?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mireia, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb lang getwijfeld tussen Bondolino en Storchenwieche SSC. Uiteindelijk ben ik toch voor de Storchenwiege gegaan. Eigenlijk niet echt een reden voor, behalve dat ik de knoop toch een keer moest doorhakken. ;) En hoewel ik best geloof dat het klittenband prima werkt, heb ik toch net iets meer vertrouwen in een gesp. Bovendien is hij een tientje goedkoper.

2. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Tadaaaaa:

De reguliere Bondolino is gemaakt van draagdoekstof en voelt stevig aan.
    De ‘zomerBondolino’ is een dunnere variant die wat koeler is in de warmere maanden.
    De slim-fit Bondolino heeft smallere schouderbanden: prettig voor kleine en/of heel slanke mensen of mensen met erg smalle of afhangende schouders.
    De Poplin Bondolino is in tegenstelling tot de reguliere variant niet van draagdoekstof gemaakt, maar van een soepeler dunner katoen. Hierdoor vallen de Poplin Bondolino's in het geheel wat 'slanker'. De reguliere versie voelt daarentegen steviger aan.

Wij hebben voor de zomerbondolino gekozen aangezien het wel dat stevige stofje heeft(wat wij zelf wat veiliger vinden, is persoonlijk) maar iets dunner is. Het kindje warm houden doen we wel met kleertjes en zo heeft ze het niet TE warm als we de draagzak in de zomer gebruiken ;).

Deel Deze Pagina