Te koop splinter nieuwe Storchenwiege baby carrier Ik had hem gekocht zodat ik daar de trappen van onze flat mee op en af kon met onze dochter. Wij zijn alleen verhuisd en hoeven geen trappen te lopen. Ik heb hem dus nooit gebruikt. Nieuwprijs is 89,- Vraagprijs 70,- of doe een eerlijk bod In de Storchenwiege Baby Carrier kun je je baby dragen vanaf de geboorte (vanaf rond 3 kg) en t/m een jaar of 3 (15 kg). Je kunt je baby op de voorkant dragen ? buik tegen buik, of op je rug. De Storchenwiege Baby Carrier is gemaakt van 100% katoen, dezelfde stof waarvan de geweven draagdoeken van Stochenwiege zijn gemaakt. Deze stof heeft een diagonale rek en is getest als zeer duurzame en stevige stof. Het rugpand heeft geen vulling en daarom past de babydrager zich volledig aan het lichaam van de baby, zoals de geweven draagdoek. Het ruggetje van de baby wordt goed ondersteund en het gewicht van de baby wordt gelijkmatig verdeeld over de schouders en heupen van de ouder. De onderste band tussen de benen van de baby kan aangepast worden. Daardoor kan de baby van elke leeftijd in de ergonomisch correcte positie zitten met gespreide benen ? kikker houding, of M-houding. In deze positie zijn de billen lager dan de knieen, en de rug van de baby is mooi bol. Dit is heel belangrijk voor de goede ontwikkeling van de heupen van de baby. De bovenkant van de Storchenwiege Baby Carrier is voorzien van de nekondersteuning voor de baby en het slaapkapje. Het rugpand van deze drager kan verlengd worden zodat het lang genoeg is ook voor peuters. The schouderbanden en de tailleband zijn gevuld voor extra comfort. De Storchenwiege Baby Carrier is een mooie combi van de geweven draagdoek en de voorgevoormde babydrager. Je kunt hem heel snel en eenvoudig aan en uit doen.