Buitengesloten door mijn dreumesje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Panda81, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    447
    83
    Limburg
    Vanmorgen toch wat meegemaakt.
    Ging even de was buiten ophangen, is mooi weer vandaag dus ik de was buiten ophangen ipv de zolder.
    Ik de deur dicht gemaakt want het was toch wel redelijk fris buiten.
    Heeft mijn lieve meisje per ongeluk de onderste dievenklauw erop gedraaid. Daar sta je dan zonder jas buiten met een graad of 5.
    Had ook geen telefoon in mijn zak of sleutels om evt via de voordeur weer naar binnen te gaan.
    Gelukkig kwam mijn moeder zo'n 10 min later om op te passen omdat ik naar de tandarts moest. Zij heeft een sleutel omdat ze zowiezo ook normaal elke week een dag oppast. Zij heeft er dus voor gezorgd dat ik weer binnen kon.
    De volgende keer toch op zijn minst maar sleutels in mijn zak stoppen en de telefoon als ik de deur dichtmaak en ons meisje binnen blijft.
    Maar goed dat mijn moeder kwam anders had ik de buren maar wakker moeten schreeuwen ofzo.

Wie heeft zoiets ook al eens meegemaakt?

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Mijn zoontje heeft mij dan niet buitengesloten, maar ik ben zelf erg dom geweest !!!

Hij was een maand of 9 en kroop nog. Wij wonen 3hoog en met geen mogelijkheid dat je van balkon tot balkon kunt springen via de buren naast ons en woon op de hoek dus maar 1 naaste buren. De ramen gaan allemaal aan de voorkant half open dus kun je niet doorheen. Ik had wel balkondeur openstaan...Ik had wat dozen die ik ff bij de voordeur wilde zetten en dacht ff snel maar door de wind via balkondeur waaide voordeur dicht!!! Geen sleutel, geen tel en een kruipende baby binnen!!! Ik gillen en gillen en huile en schreeuwen...Buren aangebeld niet thuis, niemand te bekennen sta je dan te gillen. baby komt naar de gang gekropen en begint te huilen bij de voordeur. Ik zie ineens naaste buurman aankomen fietsen, maarja die kon nie via balkon springen, ineens onderbuurvrouw zien lopen en die spreekt engels. Ik gillen: my baby, my baby help me!!! Zij der vriend gezegd en die zegt wacht even...Hoe die t t heeft gedaan geeen idee maar via zijn balkon beneden op mijne geklimd en kwam met mijn kleine in zijn armen de voordeur opendoen, ooohhh wat een last ging er van me af en hoe ik me kleine hebt gepakt en gehuild zeg, hoe kon ik zo dom zijn!!! bendenbuurman echt zijn leven gewaagd, want de ruimte tussen de balkons is echt groot en als je valt.....3hoog! Bne die man eeuwig dankbaar en een bos bloemen en chocola gebracht. Zo dom ben ik dus nooit meer :), idd neem nu altijd sleutels mee in zak en me tel :)

Voel me nog steeds schuldig als ik eraan denk, ging allemaal zo snel en dat met ff een doos buiten de deur zetten. Als die buurman t niet kon of er niet was...Waren maar 10min maar leken uuuureen

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.818
    4.196
    113
    Precies hetzelfde verhaal hier beleeft.
    Met de foon van de buren mijn moeder gebelt.
    Nu inmiddels altijd een reserve voordeur sleutel mee als ik naar de tuin/schuur ga

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt gelukkig maar vrienden van ons die hebben een 2ling en hebben ook een keer mama buiten gesloten.
    zij ging ff de was op hangen buiten en de kindjes waren lekker aan het rond kruipen tot ze in de gaten kregen hoe een klip op de deur werkte dus idd die klip erop gedaan en mama stond aan de andere kant van de deur. paniek natuurlijk want de voordeur die zat op slot. man werken, buren op vakantie. uit eindelijk hebben de buren die achter hun woonde de brandweer maar gebelt want ze wisten het echt niet. en de kindjes hadden een lol aan de andere kant van de deur die vonden het allemaal maar prachtig.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Zo iets had een vriendin van mijn zus ook gehad. Zij buiten, kind binnen de onderste dievenklem erop gezet. Voordeur op slot geen sleutel ed.
    Toen we dit hoorden hebben we de onderste dievenklem van de tuindeur eraf gehaald.

6. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Jep, mijn zoontje heeft dit ook een paar keer gedaan. Ik had eerst altijd sleutels bij me (voelde het aankomen ofzo), maar als ik dan naar de voordeur liep en uit het zicht verdween, raakte hij compleet overstuur. Toen ook maar de onderste dievenklauw eraf gehaald, probleem opgelost!

Deel Deze Pagina