Las net dat daar suiker in zit. En staat niet op de potjes van Olvarit. Klopt dit? En kan dat kwaad? Ben er eigenlijk niet zo blij mee. Maar ze zijn stukken goedkoper dan de potjes van Olvarit.
Waar heb je gelezen dan dat er suiker in de bonbebe potjes zit? Ik heb zojuist mijn potjes dus nagekeken en er zit geen suiker bij in....... In de olvarit potjes zit geen suiker toegevoegd maar wel appelsap puur (waar ook veel vruchtensuikers inzitten......). Ik maak er geen probleem van maar bonbebe is wel lekker betaalbaar t.o.v. olvarit gr. wup
hier ook bonbe be en bryan vind t lekker , zie ook niet echt t probleem van een beetje suiker maar ik denk eerder dat dit de suikers zijn die in de fruit zelf zitte
Toevallig heb ik het allebei in m'n kast staan: gemengd fruit met koek van Olvarit en van Bonbebe. En in allebei zit suiker hoor! In de omschrijving van ingrediënten van Olvarit staat het bij koek niet apart uitgeschreven en bij Bonbebe wel, maar als je in het lijstje kijkt staat er bij Olvarit 12,5g suiker en bij Bonbebe 10,3g. Het is dus zelfs nog wat minder bij Bonbebe! Overigens staan de potjes hier alleen voor noodgevallen in huis, want ik maak iedere dag verse fruithapjes. Lekker voor ons allebei (zo smul ik zelf ook mee) én je weet zeker dat er alleen maar gezond fruit in het hapje zit ! Avondpotjes geven we wel wat vaker, maar ook hierbij zie ik in m'n kast geen verschil, in allebei de merken zit suiker.
hier ook bonbe be! en ze vindt ze lekker en kijk gewoon naar de smaak of het nu olvarit of bonbe be is
In allebei zit suiker, maar er is geen extra suiker aan toegevoegd. Robin krijgt ook vaak bonbebepotjes, ik vind ze zelf trouwens ook niet overdreven zoet smaken.