Nieuwe blokker

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lellebel2, 15 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vinden jullie ervan? De eerste is in Amsterdam. Ben er zelf niet geweest en denk dat vernieuwing na en periode altijd wel goed is, maar dat er nog eens 400 banen verdwijnen vind ik wel erg om te horen.

En of de verfrissing nou zal helpen aan een gezonde blokker moet nog blijken natuurlijk.

2. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik geloof niet dat dit nu heel veel nieuwe klanten gaat trekken.. Leuk hoor dat ze mee gaan met de tijd maar tegen het online shoppen en de action/big bazar ketens kunnen ze echt niet meer concureren...

3. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Heb even foto's gekeken. De prognose lijkt goed voor de formule. Daar aast heeft blokker een prima webshop. Ik bestel er best regelmatig wat. Met het wegvallen van V&D zal de blokker meer klanten krijgen. En helaas hooren bij reorganisaties vaak ontslagen. Zeker in tijden zoals nu, waarin de retail gewoon op zn gat ligt.

4. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Onze blokker is recent omgebouwd, nog niet met het nieuwe logo maar wel volgens het nieuwe concept.
    Ik weet het niet....assortiment is veel minder, bredere gangpaden, vrijwel geen speelgoed meer. Ik vind het heel kaal overkomen.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    geen idee..
    ik vind het een flutwinkel en kom er zelden.
    jaar terug had ik online speelgoed besteld want de onze heeft wel 3 dingetjes in het assortiment..
    toen was het toch niet helemaal wat dl wilde dus retouren in de winkel..
    nee mevrouw die moet u terug sturen want wij hebben dit artikel niet in dit filiaal in het assortiment..
    ik het hoofdkantoor gebeld en die hebben het filiaal op de vingers getikt..
    pas nog wel wat gekocht omdat ze wel een uitgebreid hg assortiment hebben maar dan moet ik heel hard door de winkel roepen of ik alsjeblieft mag betalen omdat er gewoon niemand bij de kassa staat.
    kan ook aan het management liggen natuurlijk maar over het algemeen vind ik het dus gewoon een flutwinkel.
    de meeste die ik ken vinden dat ook dus ja of het gaat werken om meer klanten gaat trekken..

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Nog minder speelgoed?

Hier is er veel speelgoed weg, dat was vaker wat goedkoper als bijvoorbeeld de Intertoys. kom er nu bijna nooit meer. Veel onvriendelijk personeel, als je komt voor een aanbieding dan is het de dag dat het ingaat al weg, vind de prijzen redelijk. Hopelijk is het nieuwe concept beter.

7. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik kocht er altijd veel, maar waar ik woon zijn ze gewoonweg onbeschoft. Echt sindsdien ben ik er nooit meer geweest.

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier is tie recent verbouwd. Veel kleiner, geen speelgoed meer (alleen 1 stand met speelgoed wat op dat moment in de folder staat ofzo), verder alleen borden, glazen, schoonmaakdingen enzo....

Nu kom ik er helemaal niet meer en helaas nu geen plek meer in ons dorp waar je speelgoed kunt kopen

Deel Deze Pagina