Ik zou ook pisnijdig zijn geweest. Voor mij zelfs reden genoeg om mijn eigen kind daar ook van af te halen nadat een andere kindje zoiets is overkomen. Schandalig vind ik het.
Ik heb hier van een zwp-er ook al eens zo'n verhaal gehoord. On-ge-lof-lijk!!! Ik had waarschijnlijk een raam ingeslagen. Ik zou niet eens weten hoe ik leidsters te pakken moet krijgen.... Wat slecht zeg!!
Nee! Groot gelijk dat ze stappen ondernemen en hun kindje daar weghalen. Fouten maken we allemaal, maar dit gaat echt te ver.
Wat een vreselijke blunder! En terecht dat 1 van die leidsters is ontslagen! Dit mag toch niet gebeuren. Groot gelijk dat ze Camille daar niet meer heen brengen en een klacht indienen!
Oh, wat erg! Ik had denk ik geprobeerd "in te breken" op het moment da ik de bevestiging kreeg dat m'n kind nog binnen was. Dan zou ik niet meer een half uur wachten tot iemand de deur komt openen! Desnoods had ik de brandweer gebeld ofzo. Als je weet dat je kindje van (bijna) 1 al zeker 2,5 uur alleen binnen is, zou ik echt niet nog langer wachten!
Zeker niet...ik had echt serieus de eerste de beste stoeptegel eruit getrokken er door de ruit gegooid!!
Wat vreselijk zeg! Dat zou voor mij ook een reden zijn om mijn kindje daar nooit meer heen te brengen. Staat mij wel iets van bij dat het wel eens eerder ergens is gebeurd.
Wat zielig voor dat kindje en wat erg voor die moeder. Geef haar ook groot gelijk dat ze verdere stappen onderneemt. Zoiets mag nooit gebeuren.