Mijn vriend en ik hebben besloten dat we 1 zo'n katje van die aflevering in huis gaan nemen..we hebben een lang gesprek gehad en de het katje heeft nooit geen aandacht gehad echt zielig..het katje heeft nog geen eens een naam gekregen we moeten zo nog even bellen om een afspraak te maken om het katje op te halen.
Heb deze aflevering ook gezien. Arme mensje idd ze heeft ze neit allemaal op een rij. En ja dan kan er zo iets gebeuren. Ze leek idd emotioneel loos. Ja dat is uiterlijkeschijn die mensen hebben vaak meer mee gemaakt dan menig mens denkt. Hoop dat ze nu wel de juiste hulp krijgt en dat ze in een (Schonerhuisje mag blijven leven) En haar twee katten. Deze mensen hebben vaak alles over voor hun dieren alleen ontbreekt het hun overde nodige zelfredzaamheid. Zielig maar ze had idd lieve begrip vollenburen die zien tuurlijk ook wel dat er wat scheelt. Geestelijk. En top dat je een beestje in huis neemt. Van het programma. Er is vaak meer leed achter gesloten deuren wat menig mens niet weet. In dit geval was het te ruiken maar er zijn er genoeg waar bij dat niet zo is en het net z.n bende is.
@fightforlove: dat is toevallig! Wij gaan a.s. dinsdag kennismaken met onze hopelijk toekomstige pluizige huisgenoot die ook uit dat huis komt Die 'van ons' is al wat ouder. Ze schijnen daar op de boerderij al flink opgeknapt te zijn en op te bloeien!!
Wat goed van jullie meiden!!! Het was bijna zielig voor die 2 poezen die daar bleven. Die vrouw kon duidelijk niet goed voor ze zorgen.
Nog even een kijkje terug op "Bonje met de buren" Het TV-programma 'Bonje met de buren' was onlangs in Leiden. Buren leven er in onmin over een grote boom die de nodige overlast zou geven. Buurtlink TV ging een kijkje nemen... 'Bonje met de buren' in Leiden - Buurtlink Zie je reacties van buurbewoners over dat gezeur over die grote boom wat hun er nou van vonden
Ze hadden 'onze' kat per ongeluk meegegeven aan iemand anders Nu gaan we voor een andere eventueel, wanneer deze a.s. zaterdag nog niet meegenomen is door iemand anders. Ben benieuwd naar jullie 'match' Veel plezier alvast!
Wij hebben een wit poesje meegenomen (tenminste ze denken dat het een poesje is).. het word heeeeeel veel geduld hebben ze is erg schuw en heeft ook nooit geen aandacht gehad ze zit nu hier in een hoekje met wat eten en drinken in de buurt en t gaat denk ik nog wel een tijdje duren voordat ze (of hij) daaronder vandaan gaat komen. er zijn ook niet zoveel katten meer over er zijn er nu nog 5.. welke hebben jullie nu op het oog dan?
@fightforlove >> Wat gaaf dat jullie zo'n witje in huis hebben genomen. Hoop dat hij snel zal wennen, arm beestje. Eerst zouden wij komen voor Dondertje, maar die was ineens weg... en toen voor Duveltje en daar was een misverstand over, die was beloofd aan 2 mensen tegelijk. Zat die er nog toen jij er was? Een 'mislukt' schildpadje/zwart/wit/bruin
ja die was er nog! ik zag op dat moment dus dat schildpadje en duveltje en nog een oudere kat snorrie en nog een witje... wel raar dan dat ze dat niet goed afspreken want wij moesten ook best een stukje rijden er naar toe en zou dan niet blij zijn als die kat al weg zou zijn... nou t gaat nog wel een hele lange tijd duren voordat poezebeest hier gewend is. ze zit in een hoekje en ze komt er niet vandaan..en ik durf er ook niet bij in de buurt te komen want dan haalt ze uit... het is gewoon heel veel geduld hebben. sowieso heeft deze kat altijd bij dat vrouwtje in huis ook in een hoekje gezeten en ze is ook nog erg mager. ik hou er rekening mee dat het maanden kan duren voordat ze hier pas gewend is..die kat heeft gewoon een trauma daar opgelopen.. btw die vrouw van dat programma is toevallig gisterenmiddag nog komen kijken voor het eerst naar dr poezebeesten want de katten zitten daar dus nu 4 weken...enne ze mocht 2 katten hebben maar ze vertelde dat er af en toe ook al een andere kat daar weer komt aanlopen en logeren.. hoop wel dat ze goed in de gaten word gehouden voordat ze weer heel dr huis vol heeft.