Inderdaad, plaats een schutting, deurtje erin. Hond loops = deur dicht, hond niet loops = deur open . Leuk toch als ze lekker samen kunnen spelen? Ik snap echt hun probleem niet.
God allemachtig , haal hout en timmer het dicht probleem opgelost. En de buurjongen kan toch gerust zijn bal ophalen, het is niet zo dat hij haar rozentuintje aan gort trapt als hij dat doet. Denk eerder dat hij onder de stront terug komt aangezien haar hond zijn behoefte in de tuin mag doen.
laat ze samen spelen op een honde uitlaatveld/speelveld. Komen die beesten dr ook nog eens uit en kunnen de kids strontvrij spelen in hun eigen tuin...moet er niet aandenken dat mn dochter tussen die hopen loopt te voetballen
Gewoon een schutting en die honden hoeven toch niet perse met elkaar te spelen elke dag zijn geen kinderen. Dat ze dat ook niet al hebben aangegeven is toch zo klaar als een klontje.
Dat kind heeft nog meer zorgen dalijk met die operatie dan die twee bijelkaar met die lutteloze ruzie. Noem het geen ruzie meer haha.
wow het weer over een boom ? de volgendekeer? Hoorde ik dat nou goed? Vriend was net aan het bellen hoorde ik het niet.
Whoooh,jee zeg...die zwangere mag blij zijn dat ik haar buurvrouw niet ben,ik had haar echt gek gemaakt,wie schopt nou een hond,moet ik een keer zien!! Wat een zeikerd zeg,die kop met dat stemmetje al...hoe komt zoiets nou zwanger??