Het valt me op dat de verdediging vaak vind dat de klager maar rekenschap moet houden met hun ellende/verdriet uit het verleden..... ga naar een psych en laat je buren met je rust
haha nee joh, heeft maar een strafblad van 56 blz ....geen wonder dat hij zelf bang is zn geduld een keer te verliezen, lijkt me een terechte angst
Ja zo iets probeerde ik ook al te zeggen! Het is toch wel toevallig steeds. De volgendekeer weer het zelfde verhaal dat er iets uit het verleden gebeurd.
Ten eerste john williams wow Weer een goede uitzending maar wat een kneus vertelt die zijn strafblad volgens mij wil die gewoon interresant doen. En een echte woonwagenbewoner zegt niet dat die uit een caravan komt maar uit de wagen.
Wat boeit het nu uit welke sociale klasse je komt, laag, midden of hoog...fatsoen werkt toch in alle lagen
Ik vind dat vrouwtje echt zielig.....ik heb medelijden met haar! Die andere vind ik overkomen als tokkies
Wat zal deze keer de eindoplossing zijn? nieuwe boom, schutting, opgeruimd huis zullen nu niet werken..... denk een doosje kalmeringspillen voor meneer