@ draga bij hun wil je niet in buurt komen had ook al ruzie met hemecht een mafkees is hetzei val opzich nog wel mee maar hij nee dankje
Nou zo'n vermoeden had ik al. Nee ik schaam me niet snel maar voor zulk volk wel hoef ik niet in mijn vriendenkring Heb medelijden met die buurvrouw
Maar aangezien jij er wat vaker over hoort misschien. Het is nu wat later is het nu wel goed daar of nog hetzelfde?
Hij had nog voorwaardelijk staan zei ie. Maar wat was nou precies de reden dat die Ferry zo in tranen was
tot nu toe loop het gewoon goed daar.en nergens meer last van.maar ja dat kan ook zo weer om waaien.want ik weet hoe hij kan zijn en is ook al weet ik meer dingen die hij gezegd heb maar dat ga ik niet op forum gooien
tjah, ik heb niet zo snel een vooroordeel over iemand.. ze zagen er best aso uit, maar volgens mij was de onderbuurvrouw ook een klein beetje aant mierenneuken.. Ik zou ook niet blij zijn met zulke buren, maar zou er niet op neer kijken.. je moet er toch t beste van maken..
vond m wel grappig gister was een goeie voor ons geweest die tokkies had ik zelf wel weggejaagd hwahahaaha als heeft tie 80 stafbladen wil nie zeggen dat ze wa doen!
Zal ik jullie eens wat vertellen!?!?! Dit was bij ons in de straat!?!?! Geen flauw idee dat hier gefilmd was, mijn schoonvader belde gistermiddag dat het erop kwam! Wist niet dat ik zo'n vent bij ons in de buurt had wonen zeg! En het is helemaal niet ver weg. Bij sommige shots zag je het huis van de buren!!! Wij wonen in een blok van 6 en tegenover ons staan van die maisonettes! Daar wonen ze gelukkig niet, maar iets verder naar achter! Over het algemeen wonen daar hele nette mensen, jonge stellen of wat oudere mensen...maar we hebben dus ook een familie tokkie! Fijn om te weten! Ben ze nog nooit tegen gekomen, maar zul je zien dat ik ze vandaag of morgen in het dorp zie! Die man is nie slim geweest om z'n hele hebben en houden op straat te gooien! Nu ik weet dat hij een strafblad heeft van 56 pagina's loop ik met een boog om hem heen! Ben niet iemand die iemand veroordeeld op z'n uiterlijk (beetje schoffie in dit geval) maar van een strafblad met zo'n lengte moet ik niks hebben!
Wat een sukkel die man zeg.. Ik heb een strafblad van xxx aantal pagina's. Hij bevestigd meteen wat heel Nederland al dacht, en nu weet ook iedereen dat ze bij hem uit de buurt moeten blijven.. Heeeeel slim. Gelukkig lost sexy John het allemaal weer op...*zucht*
Wie kijkt dr vanavond weer mee? Zag gister het voorstukje voor vanavond en ja hoor...... we gaan het weer eens over een schutting hebben