tis niet het type bomenknuffelaar jeps, de psycholoog komt eraan! en niet vergeten, ze storen zich ook nog aan de douche he, ook belangrijk
douche??die heb ik gemist.......ja de ene kant heeft het over de ivf en daarom zoeken hun nu ook iets en dan dus haar ouders!!!!echt hoop dat dat mens geholpen word door een psycholoog..... xx
En hoe vaak zit je nou in de tuin en ze heeft nog de zon tot 15.30. Ik snap echt niet dat dat zo je leven kan beheersen. En erger nog dat het je huwelijk kan kosten wat heeft dat er mee te maken.
die jonge vent doucht altijd 's avonds laat en dan gaan de buren net naar bed. Dan horen ze wel 10 minuten lang een soort piepend geluid van de leidingen.... of zoiets...
ik heb zo'n idee dat er met die man nog wel redelijk te praten is.. maar dat het meer bij de vrouw zit..
Dat mens is heus niet alleen ongelukkig door die bomen! Als die bomen weg zijn zou ze zich nog steeds ongelukkig blijven voelen.
nou, toch fijn dat al haar problemen opgelost zijn als de bomen weg zijn... doe mij ook zo'n quick-fix voor alle problemen die er bestaan!
ik vertrouw die vent niet! Ik krijg er een rotgevoel bij!! (bij die brillemans) Hij steukt de boel op, en dat Engelse vrouwtje erbij... vraag me niet waarom hoor?!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die bomen ook wel erg hoog vind. Maar om er nou zo'n drama van te maken
Ik heb het idee dat als de problemen met de bomen en de douche verholpen zijn dat dat mens wel weer iets anders vind om over te zeiken.. Het probleem ligt bij haar heel ergens anders maar ze zoekt iets om het mee te uitten. Het mens is knettergek.. ik kan echt niet uit over dat spandoek, zou er een flinke klimop tegenaan planten denk ik