nou dit wordt nog wat haha.. heerlijk zo'n avondje televisie volgende week maar een dubbele aflevering?
SORRY ik gun me neteens tijd alle berichten te lezen. WAT IS DAT EEN K*T WIJF (sorry voor taalgebruik) Denkt zei nou echt dat als de buren de bomen weg halen haar ouders beter worden!!! Zei heeft heeeeeeel dringend hulp nodig.(en niet van de bomen). HIJ WIL NIET EENS EXCUSSES MAKEN. TERWIJL HUN DE BOMEN LATEN ROOIEN!! EINDELIJK KOMT ER HULP VOOR DE VREEMDE BUURVROUW!!
Excuses zitten er niet in, ouwe lul. Ik gaf ze de rekening in een bak planten,haha. Mental coach afkappen net als die er uit halen met wortel en al. Daar is geen praten tegen aan is gewoon gek!
Ik vind het wel een mooie meid!(Engelse) mooi gezichtje! Ik draai weer bij, die vrouw heeft een probleem (en ja, daar kom ik nu achter) ik dacht werkelijk dat brillemans hem aan het uitlachen was
He dat is eruit. Wat een avondje televisie!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ze heeft excussus gemaakt.Joepie
Ik hoop dat ze zich schamen als ze dit terug zien. Maar zal wel niet want ze vinden dat ze zelf zooooo gelijk hebben. En nee dit is niet het einde, ze zullen echt wat anders vind om te zeuren
Volgend jaar jonge stel aan de beurt. Probleem: ouwe buurvrouw ligt steeds topless in de tuin ouwe tieten trauma.
Tijdens de champagne zie ik tot mn stomme verbazing dat ze zelf een coniferen haag in hun tuin hebben staan hoger dan de schutting, wordt tijd dat dan hun buren ook ff gaan klagen...weet nu wel al dat die dr dan niet uitgaan
ga hier ook maar zappen (nee geen oh oh cherso.. volgens mij ben ik de enige die het echt 3x niks vind)