Wat een gestoorde mensen, zeg! Heb echt zitten kijken... Bij mij hadden die bomen dus mooi blijven staan en de doucheleidingen blijven piepen!!
JEZUS!!!! Die vrouw, mijn god. Als je je serieus zo kan laten gaan om een paar bomen dan is er echt wat mis. Ik zou het gewoon laten, die bomen en die leidingen. Als ze op zo'n manier dingen willen oplossen (spandoek, blaadjes in de brievenbus, schreeuwen etc), dan konden ze voor mij de pot op.
Ik zit nu de herhaling te kijken, en zit me weer op te naaien... ga gewoon wegzappen... Ik heb bijna de neiging om een brief aan dat gekke mens te schrijven en even haar heel goed de waarheid te vertellen!
Ik heb niet alles gelezen hier, maar heb gister ook het laatste stukje na de laatste reclame niet meer gezien.. maar wie ow wie kan me vertellen hoe het is afgelopen Als laatste zag ik die tekenaar met die 2 buurmannen aan tafel zit en dat die "jonge" buurman zei dat de koniveer (schrijf je dat zo) blijft staan maar misschien eromheen snoeien. Waarop de "oude" buurman zei "dan haal ik mijn spandoek niet weg" wat is er hierna gebeurddddd??????
ik zat net ff de herhaling te kijken, OH MY F*CKING GOD... Ik wou serieus een baksteen pakken en 'm door mijn tv gooien.. Wat is dat mens gestoord joh Zo,ben het kwijt.. nu: Whoezaaaa
het is gewoon hartstikke sneu ( ik zit er nu ook naar te kijken). Maar die vrouw die zo uit haar dak gaat is gewoon aan het einde van haar latijn. De bomen zullen vast wel een probleem zijn voor haar maar dat is echt niet de oorzaak van haar reactie. Die compleet over de top is! Die kan wel een paar gesprekken met een hulpverlener gebruiken zeg.
die vrouw, is de ma van mijn beste vriendin.. die ik al 19 jaar ken en waar ik vaak kom. Die moeder is een beetje opgejut, vraagt ook 98 keer of ik drinken wil en als ik nee zeg, blijft ze doorgaan, pffff... die vader is de liefste man die ik ken,,, die buurman liegt veel, dat weet ik omdat ik erbij ben geweest 3 jaar geleden. Die buurman bonkt op deuren, muren om hun te treiteren. Rob is echt 100 keer erheen geweest om normaal te vragen of het zachter kan omdat ie niet kan slapen en rust nodig had voor zijn dubbele hernia. Ze hebben normaal gevraagt of de bomen gesnoeid konden worden, daar luisterde die buurman geeneens naar. Ramde zo de deur dicht. De vader van anneke is overleden en daar is ze helemaal kapot van, daardoor ergert ze zich nog meer aan de bomen. Anneke kan er wat van mbt pesterijtjes, maar die buren ook behoorlijk.
Devilschase: Ach ik zeg altijd maar zo, als er ruzie is dan hebben er altijd twee schuld en niet eentje maar het ging er hier vooral om hoe ze reageerde!!!dat waren echt haar diepste gevoelens en dat kan niet alleen door die bomen komen...zou mij kapot schamen om zo op tv te komen eigenlijk!!! Hoop dat nu alles weer een beetje rustig is liefs Es
Heb net de herhaling gezien. Jeetje wat een zielig mens in dat zeg. Hoe ze daar tekeer gaat joh. Ze echt hoognodig eens gaan praten met iemand. Ze zegt dat ze weer gelukkig word als die bomen weg zijn. Nou die bomen zijn niet haar enige probleem geloof ik.
In het begin dacht ik nog, mjah, kan me wel voorstellen dat je baalt van de schaduw, die bomen zijn inderdaad best hoog... Maar dat mens is nie goed hoor Okee edit, ik kan hier niet naar kijken ik erger me dood 8)
Vond het nogal wat, toen de buur van de bomen toe wilde geven met de bomen neerhalen. Ze gewoon verder gaat over het douchen waar ze ook last van hebben. Toen dacht ik wel even, jou tevreden stellen is hiermee echt niet opgelost. Toen die man alsnog 1 van de bomen wilde laten staan, en hem wilde snoeien. Omdat hij het zo'n mooie boom vond, begon de mannelijke buur erover dat hij daar niet mee akkoord ging. Toen had ik ook wel zoiets van, ze doen jullie een gunst. Hoe vervelend of associaal die bomen ook zijn, zij staan in hun recht de bomen te behouden
Haha ik moest zo lachen om die hysterische vrouw Vond het wel zielig voor die jonge man met zn jonge vriendin... die zeikende ongeduldige oudjes altijd.. pff
Ik werk bij een woningbouwvereniging en heb jarenlang dit soort problemen tussen buren moeten oplossen!!!! Ben blij dat ik nu wat anders doe en niet meer zo negatief bezig ben. Het had ook wel wat hoor want je maakt heel wat mee maar uiteindelijk wil je ook wel wat positiviteit in je werk. Ik kijk dus niet omdat ik wel weet hoe mensen kunnen reageren. Veel liefs Nataly