Bonje met de buuren

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lentebloempje, 12 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    kijk het is fijn als je samen tot een oplossing kan komen maar omhelzen en kussen. No way! Echt zo nep. Eerst je ouders dood wensen aan kanker. Je zegt sorry en dan weer omhelzen en kussen. Nou ik zeg contr, alt, delete!!!!!!!!!

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zo dacht ik er ook precies over!

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja ik vond dat kattenmeisje wel een beetje op een junk lijken...

maar misschien wonen ze allebei wel in zon aso wijk dat weet ik niet maar zou kunnen!

maar ik zou best nog is een aflevering van hun wat later willen zien hoe ze dan doen?

ik vond dat kattenhuis ook erg mee vallen ik dacht echt dat zal er uit zien daar ... maar misschien is er van te voren flink gepoetst ze zullen van te voren mischien aangekondigd hebben dat ze kwamen?!

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Er is toevalling van de week bij ons in het dorp ook opnames gemaakt voor dat programma en ik weet dus dat het in die situate GEEN doorgestoken kaart is..Maar ik vond het ook nogal raar op een end mooi samen eten...

5. giraf

giraf Niet meer actief

Mijn eerste reactie was ook dat die kattegek mevrouw ze niet helemaal op een rijtje had, maar hoe langer ik naar het programma keek, hoe meer ik het met haar te doen had. Ik zat zelfs mee te huilen toen ze haar katten weg moest doen. (lang leve de hormonen!) Maar ik kan ook heel goed begrijpen dat je niet in een huis wilt wonen, waar het de hele dag stinkt.
    Maar eerlijk gezegd vond ik het ook een beetje een vreemde
    aflevering, eerst verwensen ze elkaar de ergste dingen, om daarna gezellig te gaan zitten eten, alles vergeven en vergeten.

Heb de voorstukjes van deze week gezien, en ben heel erg benieuwd waar het over gaat, iets met geluidsoverlast door ruzie ofzo...

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

De aankomende aflevering lijkt me ook heel grappig!
    Dat jonge meisje wat blijkbaar overlast veroorzaakt aan haar beneden- en bovenburen!
    Dat jonge meisje deed zoooooo zielig, wordt vast hilarisch :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb het ook gezien.. Lijkt mij dat zoveel katten/honden vogels e.d. wel aardig kunnen ruiken..
    Als ik van mijn buren zo'n kaart zou krijgen hadden ze een groot problemen.. Verdorie, dat laat je je toch niet zeggen! Zeker die kattenmensen (om ze zo maar even te noemen) zouden beter moeten weten..

uiteraard wel fijn dat ze weer gezellig door één deur kunnen maar vraag me af of dat zo blijft haha..

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Maar die griet genoot er ook wel een beetje van hoor allemaal. Vond haar wel weer een beetje een sercreetje.

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja wat een mafkezen... vind het wel lachen dat programma..

10. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Haha ja die volgende aflevering lijkt mij ook wel wat.
    Dat jongere meisje hoe ze het ook zegt he.
    Maar ik doe stil, dat doe ik altijd!
    En dan dat hoofd van die oudere haha...echt grappig.
    En waarom dan huilen?? ik snap dat nooit zo.
    Over de kleinste dingen moeten die mensen altijd huilen.
    Of ik ben gewoon een blok steen?:D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @pluisje hahah blok beton:D Ik huil ook snel hoor maar dan vaak uit frustratie.
    Maar ik moest ook wel lachen. dat meisje ging huilen en die buurvrouw rolde met dr ogen haha.
    Miss zijn die huizen wel heel gehorig? Ik roep maar wat hoor, maar ben wel benieuwd, wij zitten donderdag weer voor de buis:D

12. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bij die reclame voor de komende aflevering erger ik me nu al groen & geel aan die oudere vrouw. Dat rollen met die ogen ; bleeeeegh! Vind ik altijd zo naar overkomen als mensen dat doen. Zeg dan gewoon hardop wat je denkt...

Maar goed; ben wel erg benieuwd. Vind het sowieso ook irritant dat ze het telkens hebben over 'zachtjes doen'. Kom op zeg, jullie zijn toch geen 5?! Beetje Jip en Janneke-taal, vind ik.

Maar we gaan kijken. Misschien ben ik aan het einde van de aflevering juist wel op de hand van die oudere mevrouw :D Kan allemaal, haha.

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik zit de volgende keer ook weer voor de buis. Mensen kunnen ook overal ruzie over hebben. Geluidsoverlast vind ik altijd een beetje moeilijk. zomers erger ik me ook wel aan de harde klasieke muziek van mijn buuf , maar dan denk ik maar wij maken ook wel eens herrie.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en daar gaan we weer:D

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    pff wat een vreselijke onderbuurvrouw!!!!

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou mijn idee wat een heks:$

Maar volgens mij is die jonge griet ook niet helemaal honderd...

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    alle 3 niet sporend!!!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vind ze alledrie raar maar de manier waarop de onderbuuf praat.. ieuw.. brr.. getver.. nee kan ik niet over.. mij beetje arrogant overkomend..

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en straks gaat ze ook zo raar rollen met haar ogen;)

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ja het zijn allemaal aparte types maar die onderbuurvrouw grrr idd arrogant

Deel Deze Pagina