Hier even een berichtje van het zusje van monique27. Er is niks aan de hand met haar wonder in haar buik, maar helaas zijn er 1ste kerstnacht mensen bij hun in huis geweest die er zeg maar niet wonen. Ze lagen te slapen en dachten dat ze niet thuis waren en kwamen naar boven toe, heel erg eng natuurlijk want wat moet je doen in dat geval. Monique stond met deodorant klaar om in het gezicht te spuiten, maar wilnard was haar voor en heeft de man met een schoen gegooid, hierop maakte ze zich uit hun voeten, ze waren met zijn tweeen namelijk. Ze hebben omdat ze thuis waren niet zoveel buit gemaakt en de laptop op de vlucht naar buiten in de tuin laten vallen, maar hij doet het niet meer. Dus we weten niet precies hoe lang het duurt voordat het allemaal weer werkt en ze wilden wel dat jullie wisten wat de reden was voor haar afwezigheid. Dus bij deze een niet zo'n leuke kerst, want ze hebben dan wel niet zoveel meegenomen, maar in je hoofd heb je toch wel heel wat te verwerken. Mochten er mensen zijn die toch iets van zich laten willen horen naar haar toe, kan altijd op dit forum, ik hou haar wel op de hoogte en je kan altijd even mailen naar mij, zorg ik ook wel dat ze dat krijgt en zodra ze weer online kan, zal ze zelf wel weer hier haar verhaal doen, denk ik. Sorry voor het slechte nieuws, maar helaas zijn er ook mensen die kerst anders zien Marjolein (kleine zusje van Monique)
Nou jaaa zeg! wel eng hoor...heb je ineens iemand in je huis die daar niet hoort.... moest wel even lachen om de schoen! dieven verjaagd met een schoen, maar leuk is het natuurlijk niet. hoop dat ze wel gewoon weer lekker kunnen slapen
Ik ken Monique verder niet (tenminste voor zover ik weet, ik haal alle namen altijd door elkaar) maar ik wens haar veel sterkte in ieder geval. Za zal wel erg geschrokken zijn. Ik hoop dat ze snel weer online kan komen..
Jakkes, wat een vervelend idee dat ze zomaar in haar huis hebben rondgelopen. Brrr...moest idd wel even lachen om die schoen. Wens ze sterkte van mij.
O wat erg, wat zullen ze geschrokken zijn! Het lijkt me verschrikkelijk als er iemand zomaar je huis binnenkomt om spullen te stelen. Ik hoop dat ze toch een beetje kan slapen ondanks wat er gebeurd is. Ik wil ze heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze nare gebeurtenis!
Het is een erg nare gedachte dat er iemand in je huis is. Wel lef hebben hoor, om de dief zo aan te vallen. =D> Ik denk dat ik allang onder mijn bed lag. Wens je zus en haar man sterkte van me en ik hoop dat ze snel weer op het forum kan. Liefs Hummel.
Bah hey! Ik moest er niet aandenken! Wat erg! Wel fijn dat alles oké is met de kleine! (scheeld toch weer)! Wens ze maar veel sterkte en we zien ze vanzelf wel weer op het forum!
He getver lig je lekker te slapen lopen er twee vreemden in je huis!Tis toch tegenwoordig niet normaal meer ze worden steed brutaler die dieven! Wens haar en haar man maar veel sterkte en hoop dat ze snel weer normaal van hun nachtrust kunnen genieten. Liefs Claudia
Zo hey bizar lig je lekker met je man in bed hoor je dat er word ingebroken! Eng en gelukkig schrokken zij ook je hoort wel eens andere verhalen van psyco's. Doe haar maar de groeten en wens haar veel sterkte. liefs Jet
Sjesus, ongelofelijk! Blij dat ze ongedeerd zijn gebleven, want je weet het maar nooit met zo'n gasten. Ik hoop dat ze snel de draad weer op kunnen pakken en dat Monique27 weer snel kan komen posten hier.
Gatver wat een rotkerstnacht heb je dan zeg! En wat een ongelofelijk geluk dat ze allemaal ongedeerd zijn. Kan me voorstellen dat ze zich heel lang onveilig zullen voelen in hun huis! Wens ze maar sterkte!
Wat een enorm eng idee dat wildvreemde mensen zomaar bij je binnen waren. Brrr, moet er echt niet aan denken. Zeg maar tegen haar dat ik haar hier weer snel hoop tegen te komen.
he jakkes wat een nare evaring wens ze maar veel sterkte en hopelijk raken ze de angst weer snel kwijt
tjemig zeg..... dan schrik je je toch wel even lamlendig zeg! Doe haar de groeten en wens haar sterkte, want het zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat ze zich weer zeker voelt.... Ben allang blij om te horen dat hun verder niks is overkomen. Materiële schade kan worden overkomen, persoonlijke schade niet.... dus... dikke knuffel voor haar en haar man!