Baby 10 maanden gilt de hele dag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by BabyBoy2014, May 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

May 24, 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje gilt bijna de hele dag door. Hij gilt zo hard en hoog dat negeren bijna onmogelijk is. Het doet gewoon pijn aan je oren. :$

Herkent iemand dit en heeft iemand tips? :)

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Oh de 10 maanden sprong... Die was echt vreselijk haha!
    Je moet er doorheen. Het enige wat hier hielp om haar zo veel mogelijk aandacht te geven. Nèt iets meer dan gewoonlijk zeg maar. Het duurde hier iets van 2 weken.

3. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    "Het is een fase" ja, echt. Heel vervelend, dat snap ik, maar zo weinig mogelijk aandacht aan schenken. Mijn zoontje heeft die fase ook gehad en we hebben het genegeerd. Was zo over :p

4. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

May 24, 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even doorbijten dus... ;)

Nou, ik hoop dat het hier dan ook binnen 2 weken over is. Dat zou betekenen dat we bijna aan het einde zijn, hahaha.. :D

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

Dec 7, 2011
    3,002
    1,139
    113
    Female
    Canada
    Ik ben vast een heel rare moeder, maar ik ging meedoen. En na een tijdje ging ik variaties bedenken op de geluiden die ik hoorde. Uiteindelijk zaten we elkaar te imiteren. Arme buren, haha!

Ik vond het eigenlijk wel een leuke fase. :D

6. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    O ja die van mij kan er ook wat van. Hij doet het omdat hij vrolijk en enthousiast is. Dus geen vervelend zeur gilletje. Je oren gaan er soms van rinkelen ;)

Ach ja... nu beginnen we wel met: zachtjes. Of ssst en leiden hem dan af. Maar vooralsnog vinden we het wel schattig. Hij is gewoon mega enthousiast. Zijn handjes gaan dan ook mee (soort knijpbewegingen)

7. Muusje20

Muusje20 Actief lid

Nov 13, 2014
    264
    0
    0
    Onze zoon had dit al met 8 maanden.. Wij schreeuwde ook gewoon lekker mee.. En dan keek tie ons aan ;) was met een week of 2 over .. Hoord bij de ontwikkeling. Is ook heel spannend als je erachter komt dat je met je stem hele harde geluiden kunt maken :D

8. BabyBoy2014

BabyBoy2014 Actief lid

May 24, 2014
    191
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp ook wel dat het bij het stem oefenen hoort, maar ik wil eigenlijk voorkomen dat hij op deze manier aandacht blijft vragen.

Af en toe schreeuwen we ook wel terug, hoor... :D Maar dat heeft geen effect...

En als hij in de box staat zakt hij soms door zijn knieën en komt dan gillend omhoog. Net alsof hij dan extra kracht zet, hahaha... ;)

9. BlijEi

BlijEi Bekend lid

Sep 27, 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Doe (deed) ik voor de grap ook wel eens hoor ;) als de situatie ernaar is. Maar ik probeer er verder zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden.

Share This Page